10 C
Rapla
Reede, 17 sept. 2021

Tähtis info abivajajatele: tänasest saab igapäevaselt olulised abivahendid kulleriga koju tellida

Tähtis info abivajajatele: tänasest saab igapäevaselt olulised
abivahendid kulleriga koju tellida*

Kuna 80% Eesti suurima abivahendikeskuse Invaru külastajatest kuulub
praegu leviva koroonaviiruse peamisesse riskigruppi, pakub Invaru
nüüdsest võimalust paljusid igapäevaselt olulisi abivahendeid endale
kulleriga otse koju tellida.

Invaru teenindusjuhi Kadri Tiido sõnul soovib ettevõte lihtsustada
eriolukorra ajal igapäevaselt vajaminevate abivahendite kättesaadavust
ja kaitsta praegu leviva koroonaviiruse peamist riskigruppi ehk eakaid
ja nõrga immuunsüsteemiga inimesi, kes moodustavad valdava osa
abivahendikeskuse külastajatest.

“Pakume alates tänasest võimalust tellida kulleriga koju erinevaid
uriinipidamatuse ja nahahoolduse abivahendeid riikliku soodustusega, et
vähendada sellega abivahendikeskuse külastamise ja viiruse võimaliku
leviku võimalusi,” ütles Tiido. Ta palus varuda tellimuse ootajal ka
aega ja kannatust, sest üldjuhul ei mahu tellitavad abivahendid
pakiautomaati ning kulleritel on järjekord ees.

Abivahendite tellimine koju klienditelefoni või e-kirja teel

Tiido sõnul saab alates tänasest tellida abivahendikeskuse kaudu endale
kulleriga koju nii mähkmeid, aluslinasid, fikseerivaid pükse,
kateetreid, uriinikotte, ühekordseid söögipõllesid, pesukindaid,
niiskeid salvrätte, juustepesumütse kui ka nahahooldustooteid. Tellimusi
saab esitada telefonitsi numbril 605 4180 või e-kirja teel aadressil
[email protected]. E-kirja teel tellides tuleb tellimuses kindlasti ära
märkida tellija andmed ja ka abivahendite kasutaja andmed, kui need on
erinevad. Samuti tuleb võimalikult täpselt kirja panna soovitud tooted
ja nende kogused.

Tellimused viib abivahendikeskus inimestele koju kätte kõikjal üle Eesti
ning selle eest lisandub arvele transporditasu 6 eurot. Telefoni teel
saab Tiido sõnul toodete kohta teenindajalt infot küsida ning üheskoos
leitakse abivajajale õiged tooted.

Kogused ja soodushind

Tellimusi saavad Invarule esitada kõik soovijad. Riikliku soodustusega
tellimine on lihtsam nendel inimestel, kes on juba varem Invarust
soodustusega abivahendeid soetanud. “Meil on andmebaasis olemas meie
juures käinud inimeste dokumentatsioon ja tellimuste ajalugu.”

“Kui inimene aga ei ole varem meie juures käinud, siis küsib
klienditeenindaja riikliku soodustuse võimaldamiseks inimeselt vajalikud
andmed. Oluline on meeles pidada, et kulleri vahendusel riikliku
soodustusega abivahendeid soetades jääb esialgu täitmata isikliku
abivahendi kaart ja ostu teinud inimene peab kindlasti 30 päeva jooksul
pärast eriolukorra lõppemist esitama Invaru esinduses isikliku
abivahendi kaardi, et teha sissekanne soodustehingu kohta,” rõhutas
Tiido. Ta lisas, et kui isikliku abivahendi kaart jääb 30 päeva jooksul
pärast eriolukorra lõppemist esitamata, peab abivahendikeskus paraku
hiljem ostu kohta täisarve vormistama.

Täishinnaga saavad abivahendeid tellida kõik soovijad, nii need, kes on
juba varem Invarust abivahendi soetanud, kui ka need, kelle andmeid
abivahendikeskusel veel ei ole. Lisaks paneb Tiido inimestele südamele,
et abivahendeid riikliku soodustusega tellides tuleb tellijal endal
veenduda, et tellitav kogus ei ületa talle määratud piirkogust.

Samuti märkis Tiido, et Eestis kehtestatud eriolukorra ajal saab
mähkmeid ja sidemeid soetada abivahendikeskusest vaid terve paki kaupa.
“Ka pesukindaid, põllesid ja ühekordseid aluslinasid soovitame
võimalusel soetada terve paki kaupa. Nii saame kaitsta just neid
inimesi, kes kuuluvad riskigruppi ja kelle haigestumise tõenäosus on
suurem.”

Üheksa abivahendikeskust üle Eesti teenindavad ka kohapeal

Lisaks kullerteenuse võimalusele teenindavad abivajajaid ka üheksas
maakonnas asuvad Invaru abivahendikeskused. Vaid Mustamäel asuv Invaru
teenindus on seoses koroonaviiruse leviku tõkestamisega kuni olukorra
stabiliseerumiseni suletud. Abivahendite soetamiseks või tagastamiseks
pealinnas saab pöörduda Invaru teise teenindusse Tallinnas aadressil
Peterburi tee 14a. Kõik teised Invaru esindused üle Eesti on avatud
tavapärastel aegadel ning kõigis suuremates tootegruppides jagub
abivahendeid.

Abivahendite remont ja transport toimub tavapäraselt,
terapeutide-tehnikute külastused on peatatud
Invaru terapeutide-tehnikute meeskond teeb seoses eriolukorraga alates
16. märtsist kaugtööd ning uusi visiite praegu kokku ei lepita, sest
suur osa abivajajatest kuulub koroonaviiruse kõrgemasse riskigruppi.
Kõik nõustamis- ja kontaktisoovid registreeritakse telefoni või e-posti
teel ning lahendatakse hiljem. Abivahendite remont ja transport toimub
aga tavapäraselt ning selleks saab Invaruga ühendust võtta telefoni teel
numbril 602 5400, mis töötab esmaspäevast reedeni kell 9.00–17.00.

“Vabandame muudatustega seotud ebamugavuste pärast ja loodame kõigi
mõistvale suhtumisele,” ütles Tiido.

Invaru abivahendikeskus on liikumiserivajadustega inimeste
abivahenditele spetsialiseerunud valdkonna suurim ekspert Eestis. Üle
Eesti üheksas linnas asuvates teeninduspunktides käib igal kuul enam kui
10 000 abivajajat.

Fotod abivahendikeskusest ja abivahenditest:
https://photos.app.goo.gl/2f3MokuswxE1qR1J8

0 Kommentaari
Inline Feedbacks
Vaata kõiki kommentaare
5,680JälgijatLike
1,159JälgijatFollow

Viimased uudised