Tiiu Luht
Kohe esimestest orelihelidest peale, kui Rapla Orelisuve kontserdil Maarja-Magdaleena kirikus hakkas kõlama sakslasest helilooja, organisti, pianisti, dirigendi Feliks Mendelssohn-Bartholdy muusika, hakkas kuulajates tekkima mingi tunnetuslik side helide kõlaga.
Bartholdy põhiliste oreliteoste hulka kuuluvad ka kuus orelisonaati, , nendest Sonaati nr.3 op.65 mängis kontserdil seekord avaloona Usuteaduse Instituudi kirikumuusika osakonna juhataja ja oreliõppejõud ning Tallinna Kaarli koguduse koorijuht Kersti Petermann. On muusikateadlasi, kes on väitnud, et Bachi kõrval peaksid õppurite repertuaaris kohustuslikud olema Mendelssohn-Bartholdy orelisonaadid.
Kontserdi jätkudes tunnetuslik side muusika kaudu süvenes. G. Puccini Salve Regina, L. Boellmanni Palve , F. Schuberti Ave Maria . Eesti esimese profesionaalse heliloojaja R.Tobiase
Agnus Dei , tema tütre H.H.Tobiase-Duesbergi Benedictus. Kaasahaaravalt esines Pühavaimu koguduse liige sopran Annabel Soode (Vanalinna Hariduskolleegium, 12.klass). Selles oli pühalikkust, lootust ,vaimsete väärtuste ilu ja tunnustamist.
Sümpaatse kava panid kokku esinejad ise.
Tänaõhtusel Orelisuve kontserdil astub kuulajat ette oreliduo Tiia Tenno ja Hille Poroson ning nendega koos külalisesineja flöödimängija Natalia Kolasnikova Ukrainast Mariupolist.