Aasa ja Mahlamäe tänava rekonstrueerimine, nagu ka Karmani silla ehitus on seisma jäänud, kuid vähemalt silla ehitus peaks Rapla abivallavanema sõnul peagi jätkuma.
Aasa ja Mahlamäe tänava rekonstrueerimine sel aastal ei jätku. Abivallavanema Rain Terrase sõnul käivad läbirääkimised töövõtjaga, et lahendada hankelepingutega seotud juriidilised erimeelsused. Vaidlus on tekkinud sellest,
Mida te jahute vaid ülesse sorgitud Rapla linnast? Millal saab valmis näiteks Kaiu kool? EKRE ike Rapla moodi on täiega meie peale langenud!
Tere “külamees”! Kaiu hariduskeskusest oli juttu siin samas lehes mai kuus. Teatavasti seisak on tekkinud peatöövõtja pankrotistumise tõttu. Ettevõtluses tuleb seda ikka ette, eriti veel sellises majanduskeskkonnas, kus me hetkel oleme. Antud situatsiooni lahendamine eriti sellise suure objekti puhul, võtab kahjuks rohkem aega kui tahaks. Tänaseks on aga asjad edasi liikunud ja sellest lähemalt saad lugeda siit:
https://rapla.ee/uudised-ja-teated/-/asset_publisher/bIypiUq2XGFk/content/kaiu-hariduskeskuse-ehitus-saab-uue-hoo
Pean siinkohal ajakirjaniku väljendust täpsustama, kuna vaatamata minu palvele, ei ole seda siin tehtud.
1. Täna me oleme jõudnud faasi, kus tuleb tegeleda plaan B:ga. See aga ei tähenda, et plaanipärased tööd ei võiks siiski jätkuda kasvõi juba lähinädalatel. See sõltub läbirääkimiste käigust. Plaan B on selleks, et olla valmis mustaks stsenaariumiks.
2. Karmani silla soojustrass ei tõuse sillakonstruktsioonile lähemale, et seda oleks võimalik vajadusel hooldad, vaid ta tõuseb konstruktsioonile nii lähedale kui võimalik, et oleks tagatud selle hooldamise võimalus.
See on tore et vald tegeleb esialgu vaid plaanide koostamisega.Seda nii silla kui koolimaja osas. Tegelikult kogu ilus jutt näitab veelkord väga ilmekalt kuivõrd saamatu on valla juhtimine.Võib isegi öelda üleolev suhtumine valitseb teil seal. Meil on aga sellest kõrini kuidas te seal oma võimumänge mängite.
Loodetavasti on sügisel-talvel Aasa t. ka tavalise autoga läbitav ja ei pea maasturit hankima.