Pidevalt muutuvas digitaalses maailmas on teabe edastamine ja meelelahutus muutunud üha lühemaks ja kiiremaks. Lühikeste videote populaarsus on plahvatuslikult kasvanud tänu sotsiaalmeedia platvormidele. See omakorda on tekitanud nõudluse kiire, lühikese ja meeleoluka meedia järele. Sellist küllaltki uut olukorda kasutavad firmad ja ettevõtted kavalalt ära ning on tekkinud nähtus, mida nimetatakse “peidetud reklaamiks”.
Mia Cordelia Kitsing
Goodman Production on leidnud oma väljundi just tänu videokunstile. Ettevõtte loojate Gabriel Mältoni ja Freddy Jakobsoni videote ampluaa on väga lai. “Olgu siis tegu teenuste või toodetega, autode või kinnisvaraga, ürituste promo või järelkajaga, persoonilugude või mis iganes meel ihaldab, sest videot peab ju saama,” ütlevad nad ise. Oma kodulehel tutvustavad nad end ettevõttena, kes on tuntud “oma hulljulgete, keskpärasusest eemalduvate ideede ja positiivse eeskuju poolest. Me tahame, et jälgijad julgeksid üle astuda hirmudest ja võtta ette asju, mis neis päriselt sädemeid sütitab.”
Selles aina arenevas maailmas on oht jääda aja hammasrataste vahele kinni ja teha esimene samm selle vältimiseks on kohati väga hirmutav. Olukorra teeb lihtsamaks sotsiaalmeediaplatvormide lai publik. “Näiteks TikTok on väga mitmekesine, võib leida sellele väga erinevaid kasutusvõimalusi, mis ongi platvormi eesmärk – et kõik leiaksid endale midagi, mis neid huvitab. Seal on väga palju “jura”, aga samas väga ägedaid ettevõtteid ja sisuloojaid, kes teevad tõesti head sisu, ning neid tuleb aina juurde. Mul on väga hea meel, et erinevad ettevõtted kolivad sellele platvormile, armas jälgida nende