-2.8 C
Rapla
Reede, 22 nov. 2024
UudisedKaduma läinud pakk hüvitatakse kaalu, mitte väärtuse järgi

Kaduma läinud pakk hüvitatakse kaalu, mitte väärtuse järgi

Raplamaa Sõnumid pani möödunud aasta lõpus teele paki, mille pidi kohale toimetama Itella Smartpost. Teenusepakkuja kaotas aga tellitud eseme teadmata kohta, makstes hiljem selle eest oluliselt väiksemat hüvitist.

See on õpetlik lugu kõigile, kes oma tooteid, ja eriti hinnalisi, kullerteenusega tellivad. Nimelt on erinevatel teenusepakkujatel paki kaduma minemisel hüvituspoliitika erinev. Itella Smartposti paki hüvitamise loogika on, et hüvitist makstakse paki kaalu, mitte selle väärtuse järgi. Ettevõtte kodulehel on toodud välja ka arvutuskäik, kuidas erinevate pakkide kaotamisel hüvitist makstakse. Näiteks on välja toodud, et üks kilo kaaluva eseme puhul saab 2. jaanuari seisuga klient hüvitisena kätte 10,18 € (kahjuhüvitise arvutamine sõltub SDR-ist ehk rahvusvahelise valuutafondi arveldusühikust, mille suurus oleneb avaldatud kursist).
Seega, oletame, et tellimuseks on uus Apple iPhone 14, mis kaalub 172 g ja mille väärtus on ca 900 €.

1 kommentaar

Subscribe
Notify of
1 Kommentaar
Inline Feedbacks
Vaata kõiki kommentaare
Juku
1. veebr. 2024 16:20

Suurest vihast on lubatud Itella automaat endale koju lohistada ja juppeks lammutada. Vahelejäämise korral tuleb automaat kompenseerida vääringus 10,18€/kilo. Tundub imelik, aga Itella arvates on just nii aus.