Sisuturundus
Rail Baltic Estonia
Juuni esimesel nädalal said alguse Harju ja Rapla maakonna piirilt algava ning Loone külas lõppeva 9,4-kilomeetrise Rail Balticu põhitrassilõigu ehitustööd. See oluline etapp märgib uue, kaasaegse ja keskkonnasõbraliku transpordikoridori loomist, mis ühendab Eestit Euroopa raudteevõrgustikuga.
Rail Balticu projekt on osa suuremast Euroopa Liidu initsiatiivist arendada transpordiühendusi ja parandada liikuvust. Eesmärk on luua kiire ja turvaline raudteeühendus Balti riikide ning ülejäänud Euroopa vahel. Lepingu raames ehitatakse lisaks põhitrassi muldkehale seitse suuremat rajatist (1 ökodukt, 5 maanteeviadukti ja 1 kergliiklustee tunnel). Põhitrassi muldkeha ehitamise käigus luuakse ka valmisolek RB Kohila kohaliku peatuse rajamiseks.
Esimeses etapis keskendutakse kasvupinnase koorimisele. See tähendab, et ehitustööde algusjärgus eemaldatakse pealmine mullakiht, mis sisaldab orgaanilist materjali ja toitaineid. Eemaldatud kasvupinnas taaskasutatakse suures osas lähedal asuva Tagadi ökodukti pealispinna taastamiseks ja haljastustöödeks. Järelejäänud kasvupinnas ladustatakse hilisemateks haljastustöödeks.
Rail Baltic Estonia põhitrassi projektijuhi Sigrid Mägi sõnul on tegemist märgilise sündmusega. “Meie eesmärk on tagada projekti sujuv ja efektiivne kulgemine. Kogu ehitusperioodi jooksul järgime parimaid ehituspraktikaid ja hoolitseme selle eest, et keskkonnamõjud oleksid minimaalsed. Täiendavalt panustame ka tööohutuse ja -kvaliteedi kõrgeimate standardite järgimisse, et projekt valmiks õigeaegselt ja vastaks kõikidele seatud nõuetele, ” selgitas Mägi.
Ehitustööde lepinguline maksumus on ligikaudu 60 miljonit eurot ning töid teostab Verston OÜ koostöös Järelpinge Inseneribüroo OÜ-ga.
Hoiame kohalikke igakülgselt kursis ehitustööde kulgemise ja võimalike muudatustega.
Raplamaal Rail Balticu ehitust puudutavates küsimustes on võimalik pöörduda Kohila vallavalitsuses paiknevasse Rail Balticu infopunkti, mis on avatud teisipäeviti kell 9-12 aadressil Vabaduse 1, Kohila alev. Vajalik on eelnev registreerimine [email protected] või +372 5191 1630.
“See oluline etapp märgib uue, kaasaegse ja keskkonnasõbraliku transpordikoridori loomist”
Miks selline vale?Keskkonnasõbralikkusest on asi kaugel.Alles jääb ülessongitud Eestimaa.Üks ökodukt selle 10 km peale või?Kellegi suurushullustus hävitab loodust,linde ja loomi.
Nalja mehed Bam ei saanud valmis see ka mõttetu ehitis
Vii end asjaga kurssi, siis tule iba suust välja ajama
Ohmud lausa
Mingu enne üle euroopa standardile
siis jutustagu et lähme euroopasse
Olles töötanud raudtee firmas finants- majanduse alal, siis see projekt saab olema suure kahjumiga, mida Eesti rahvas peab ülal pidama. RB läheb teadmata investeeringute summa võrra kallimaks. Kedagi ei huvita ju see, mis sellest kõigest üldse saab, vaid see raha mis asjaosaliste taskutesse voolab. Elektritaristu ülalpidamiskulud on kordades suuremad, kui diiselrongide puhul. Taristu hooldus toimub ka siis, kui ükski rong ei sõida.