11.7 C
Rapla
Pühapäev, 8 sept. 2024
Kultuur Lõppes Tallinna–Rapla–Türi maantee taastusremont

 Lõppes Tallinna–Rapla–Türi maantee taastusremont

Teisipäeval, 16. juulil lõppes Tallinna–Rapla–Türi maantee km 17,6–24 taastusremont, mille eesmärk on uuendada teel olevat asfaltkihti, parandada ebatasasused ning muuta sõidutingimused paremaks ja ohutumaks. Senine keskpiire asendati kummipostidega.

Kummipostide eesmärk teelõigu km-l 17,6–21,1 on takistada möödasõite ja hoida ära riskiohtlik liikluskäitumine ning vähendada seal liiklusõnnetuste arvu. Lisaks kummipostidele paigaldati lõigule pikivahe hoidmise vajadusest teavitavad infotahvlid ja tehti vastav teemärgistus, rohekoridori lõik tähistati hoiatusmärkidega „metsloomad“.

Eespool mainitud meetmed üheskoos peaksid suure laupkokkupõrgete ohuga 1+1 sõiduradadega teel vigastatutega liiklusõnnetuste juhtumeid kahandama.

„Kummipostide positiivset mõju oleme näinud Harku–Hüüru lõigul km 12,2–15,5. On tõsi, et kummipostid ei välista täielikult laupkokkupõrkeid, kuid need aitavad vähendada riskiohtlikku käitumist ehk möödasõitude tegemist ning loodame nende paigaldamise järel näha positiivseid tulemusi õnnetuste vähenemisel Kirdalu–Tagadi teelõigul,“  ütles Transpordiameti peadirektor Priit Sauk.

Piirde asendamise kummipostidega täiendav mõjuanalüüs viiakse Transpordiametis läbi kaks aastat pärast meetmete rakendamist, 2026. aastal.

Töid Tallinna–Rapla–Türi lõigul teostas Verston OÜ ning objekti maksumus on ligi 715 000 eurot, millele lisandub käibemaks. Piirde eemaldamise ja kummipostide paigaldamise maksumus objekti kogusummast oli suurusjärgus 50 000 eurot.

2 KOMMENTAARID

Subscribe
Notify of
2 Kommentaari
Inline Feedbacks
Vaata kõiki kommentaare
Möö
18. juuli 2024 23:26

Kummaline, et Rapla-Tallinna lõigul on veel vähemalt 3-4 sirget, 2-3 km pikkust lõiku, kuid Transpordiamet on välja valinud just viienda lõigu, millel ta nüüd aastaid meeleheitlikult igasugu meetmetega üritab ära hoida laupkokkupõrkeid ja vähendada liiklusõnnetuste arvu. Selle eksperimendi käigus on liiklusõnnetuste arv mitmekordselt kasvanud. Ja nendel eksperimentidel sellel lõigul ei näi lõppu olevat. Arusaamatuks jääb, miks see konkreetne sirge lõik on nii hirmus ohtlik võrreldes teiste 3-4 sirge lõiguga.

avc
19. juuli 2024 09:42

Ega ükski ametnik enda viga tunnista. See direktorikese jutt on selline libe ja ennast õigustav mina, mina, mina