-2.8 C
Rapla
Neljapäev, 27 märts 2025
UudisedRaplas raudtee äärde loata rajatud hooneid hakatakse lammutama 1. aprillil

Raplas raudtee äärde loata rajatud hooneid hakatakse lammutama 1. aprillil

Edelaraudtee AS

1. aprillil algavad Rapla linnas raudteele kuuluvale maa-alale ebaseaduslikult rajatud hoonete lammutustööd, et jätkata Rapla-Lelle raudteelõigu kapitaalremonti.

Kuni märtsikuu lõpuni on veel kõigil inimestel, kes on ilma loata Raplas raudteemaale paigaldanud hooneid, grillimiskohti või peenramaid, võimalus need ise likvideerida või ümber paigutada. Alates 1. aprillist on Edelaraudtee AS sunnitud kõik seni likvideerimata ebaseaduslikud rajatised lammutama.

„Vaatamata üleskutsele likvideerida Rapla linnas raudtee vahetusse lähedusse tekkinud ebaseaduslikud kuurid, aiamajad, grillimiskohad ja puhkenurgad, ei ole nende omanikud palvele kahjuks reageerinud. Kuna peame raudteelõigu renoveerimistöödega edasi liikuma, siis anname täiendavalt teada, et alustame raudtee-ala puhastamist 1. aprillil ning eemaldame tööde tsoonis olevad isetekkelised rajatised,” ütles Edelaraudtee juht Rain Kaarjas.

“Rajatiste likvideerimisel tekkivad jäätmed ladustatakse raudteekoridorist väljaspoole ehk raudteega piirnevale maale, kus kinnistuomanikul ehk Rapla vallal on need võimalik vastavalt soovile ja võimalusele ladustada, utiliseerida või taaskasutada,” lisas Edelaraudtee juht.

Ehitiste eemaldamine puudutab neid, Rapla linnas Edelaraudteele kuuluvale maaüksusele paigutatud rajatisi, mis on isetegevuslikult liikunud raudteemaa peale. Ehitustsooni jäävat maa-ala saab vaadata siit: https://ky.kataster.ee/ ky/67001:002:0017.

Trassikoridori puhastamine on vajalik selleks, et ehitada Rapla-Lelle kapitaalremondi raames välja raudtee kuivenduskraavid ning rajada raudtee kinnistule turvalisuse tõstmiseks ohutuspiirdeaed. Peale maa-ala puhastamist järgnevad sellel raudtee muldkeha ehitamise ja kuivendustööd.

Raudtee-ehituse projekt Rapla-Lelle lõigul lõppeb 2025. aasta sügisel, ehitustöid teostab OÜ GoTrack.

Subscribe
Notify of
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
Vaata kõiki kommentaare