Sisuturundus
„Tähelepanu! Tegemist on hasartmängu reklaamiga. Hasartmäng pole sobiv viis rahaliste probleemide lahendamiseks. Tutvuge reeglitega ja käituge vastutustundlikult!”
Turundus on omamoodi kunst. Reklaamid peavad olema värvilised, kaasahaaravad ja ennekõike mitte tüütavad. Muusika peab olema kooskõlas visuaalide või häälega. Reklaamid peavad pakkuma tõelist väärtust, kuid samas mitte liiga sageli esile kerkima, et vältida tarbijate väsitamist. Kõike seda on raske saavutada isegi tavaliste kaubamärkide, näiteks McDonald’si ja Coca-Cola puhul, seega kuidas teevad seda väiksemad ettevõtted? Kuidas saavad seda teha ettevõtted, millel on väike sihtrühm?
Parim viis neile küsimustele vastamiseks on vaadata kasiinovõrgustike reklaame, mille turunduskampaaniad on sageli õpikunäited sellest, kuidas saavutada edu küllastunud turul, kus tegutsevad väga sarnased operaatorid. Järgnevalt anname ülevaate võrgustike reklaamide uskumatust maailmast, millest mõned ei taha, et te teaksite.
Turg
Veebikasiinode turg erineb totaalselt kõigist teistest turundusvaldkondadest. Veebikasiinod kipuvad tuginema samale tööriistakastile, mille peamised tõmbenumbrid on tervitusboonused, sissemakseboonused, tasuta keerutused ja uuestilaadimisboonused.
Olete kindlasti näinud veebikasiino reklaami, mis lubab € 2,500, kui teete lihtsalt sissemakse. Kuigi mõned mängukohad pakuvad veelgi suuremaid summasid, ei paista need silma nii palju, kui võiks oodata. Veebikasiinode reklaamijad on sellest teadlikud ja seetõttu jumaldavad nad võrgukampaaniaid, mis meelitavad ligi mängutööstuse suurimaid nimesid.
Mis on võrkturundus?
Võrkturundus on mitmekihiline turunduskampaania, mis ühendab mitme mänguoperaatori reklaamivõime ühise kaubamärgi alla. Sellise suuremahulise lahenduseni jõuavad tavaliselt veebikasiinomängude pakkujad nagu Playtech, Pragmatic Play, Microgaming ja teised. Need pakkujad ehitavad oma mängudesse suured jackpotid ja muud auhinnamehhanismid, reklaamivad mänge mitmel platvormil ning koguvad väikese osa panustest kõigilt platvormidelt peavõitudesse. Seetõttu kasvavad viimased kiiresti, ulatudes sageli miljonite eurodeni.
Üksik veebikasiino saab seega reklaamida võimalust võita sadu tuhandeid või isegi miljoneid eurosid ilma, et peaks ise seda summat välja maksma. Kuigi see võib tunduda naljakas, et keegi jahib miljonivõitu mänguautomaadist, tasub endalt küsida: kui tihti on lotovõidu võimalus pannud Sind mõtlema, millised on Sinu tegelikud võiduvõimalused?
Kuid asi ei ole ainult võitmises, ehkki näiteks 2,5 miljoni eurone Evoplay võit kõlab ahvatlevalt. Nagu öeldakse, on teekond olulisem kui sihtpunkt. Mänguautomaadid, crash-mängud, rulett, blackjack, pokker või mistahes muu mängužanr, mille pakkuja on oma võrgukampaaniasse lisanud, on lihtsalt meelelahutuseks.
Kõige levinumad võrkturunduse kampaaniad
Võrkturunduse reklaamidest saadav meelelahutus on erineva kuju ja suurusega, nagu ka võrkturunduse reklaamid ise. Mõned populaarsemad neist on järgmised:
- Pakkujapõhine – Pakkujad alustavad võrguüleseid kampaaniaid omal algatusel. Auhindade struktuuri ja nõuded määrab ainult pakkuj
- Operaator on kaasatud – Operaatorid saavad aeg-ajalt võrgustikukampaaniatele tuginedes pakkuda oma auhinnafonde või spetsiaalseid lisakampaaniaid.
Mängija on kaasatud – väga levinud tüüp, kus iga panuse väike osa lisatakse lõppvõidule. See formaat on osa “progressiivsetest”peavõitudest.
Auhinnamehhanismid
Nüüd, kui olete aru saanud võrgustiku reklaamidest ja nende levinumatest vormidest, on aeg lähemalt uurida preemiastruktuuri. Kõige silmapaistvamad preemiamehhanismid on:
- Edetabelid – panustajate ülesanne on edetabelites tõusta, kusjuures erinevad mängud panustavad erineva suurusega summasid. Seejärel antakse parimatele mängijatele osa auhinnafondist.
- Prize Drops – mängijatele antakse auhindu täiesti juhuslikult. Iga keerutus või panus võib võidu tuua, isegi suurimad. Pane tähele, et mõned kampaaniad kehtestavad sel juhul minimaalse panuse limiidi
- Missioonipõhised auhinnad – osalejatele antakse auhindu teatud eesmärkide saavutamise eest, näiteks teatud arvu keerutuste mängimise eest.
- Temaatilised üritused – panustajad saavad auhindu võita ainult siis, kui nad mängivad teatud mängu või mängude valikut. See strateegia on kõige levinum ja sageli pühadeteemaline.
Auhinnad
Võrgustikukampaaniate auhindade valik on sageli üsna standardne, kusjuures kesksel kohal on rahalised auhinnad, tasuta keerutused, boonuskrediidid ja jackpotid. Siiski pakuvad mõned võrgustikud mängijatele füüsilisi auhindu nagu autod, vidinad, tehnikaseadmed ja isegi ürituste piletid. Seetõttu ei meelita mõned kampaaniad mängijaid mitte auhindade suuruse, vaid nende inimliku tähendusega.
Sinu eriauhind
See poleks artikkel online-kasiinode reklaamidest ilma mingisuguse tasuta kannatlikkuse eest. Meie tasu on üsna lihtne: teadmised. Teadmised on kõige võimsam tööriist, kusjuures kõige teadlikumad mängijad teavad, millal loobuda. Lisaks teavad parimatest parimad, et OnlineCasinoReports Estonia on online-kasiinode boonuste koduleht. Vaadake meie objektiivset kasiinoreklaamide juhendit, valige oma lemmikvõrgustiku reklaam kontrollitud online-kasiinos ja nautige!





