Priit Mäemurd
Sportrallis koosnesid 2020. aasta Eesti autoralli meistrivõistlused ainult kolmest etapist, kuna talvised etapid jäid lumepuuduse tõttu ära ja osa suviseid koroona pärast.
Juuru tehnikaklubi esindajad osalesid kõigil kolmel võistlusel EMV8 klassis ehk veoautodega.
Esimene etapp oli Viru Ralli, kus startis viis JTK esindajat, kellest jõudsid poodiumile kaks ekipaaži: Rainer Tuberik / Raido Vetesina olid kolmandad ning Taavi Niinemets / Esko Allika saavutasid esikoha. Niinemetsa sõnul kulges võistlus neil ilma muredeta, võistlust juhiti algusest lõpuni ning saadi maksimaalsed 30 punkti.
Teine etapp oli Lõuna-Eesti Ralli, kus startis 4 JTK esindajat, kellest jõudis poodiumile üks ekipaaž. Raik-Karl Aarma / Alo Vahtmäe saavutasid teise koha, jäädes võitjatele alla kõigest 0,8 sekundiga. Aga mehed sellest pead norgu ei lasknud. Arvestades, et see oli alles nende kolmas võistlus, on tulemus väga tugev. Kolmandana toimus legendaarne Saaremaa Ralli, kus osales viis JTK esindajat. Veokaid oli stardis kokku 19, mis oli ka selle aasta rekord EMV8 klassis.
See võistlus oli Juuru meestele kõige edukam, sest poodiumile teiste klubide esindajatel seekord asja ei olnud. Esimesed Niinemets / Allika, teised Tuberik / Vetesina ja kolmandad Tarmo Bortnik / Rain Kaljura.
Niinemetsa sõnul oli pingeline võistlus, kuna enne viimast etappi oldi punktitabelis kolmandal kohal. See tähendas, et võistluselt on vaja maksimum tulemust ning vigu teha ei tohi. Kuigi sõidustiil oli kohati liiga ettevaatlik, õnnestus saavutada maksimumeesmärk ja kindlustada aasta kokkuvõttes meistritiitel. See saavutus on kahel põhjusel ajalooline sündmus, sest varem ei ole olnud mitte keegi viis korda kokku ja kolm korda järjest veoautorallis Eesti meister.
Niinemetsa / Allika plaan 2021. aastal on jätta veokas garaaži puhkama ja osaleda meistrivõistlustel BMW M3-ga. Kuna tegemist on ülikiire autoga, millega kogemust napib, saab see olema õppimisrohke aasta.
Rahvaspordis toimus aasta jooksul kaheksa sprindivõistlust ja kolm rallit. Aasta jooksul võttis neist osa üheksa Juuru tehnikaklubi all võistlevat autot. Parima tulemuse eest hoolitsesid Tarmo Lee / Tõnu Nõmmik, kes saavutasid teist aastat järjest rahvarallis 2wd-S klassis aasta kokkuvõttes esikoha. Selline tulemus saavutati tänu stabiilsetele esitustele. Konkurents on selles klassis väga tihe, aasta jooksul osales 74 ekipaaži, kellest kolmekümnel õnnestus punktiarve avada.