6.1 C
Rapla
Neljapäev, 26 dets. 2024

Reklaam

Miks valida reklaam kohalikus meedias?

Nädaline OÜ on turul olnud juba 1992.aastast ja saanud oma klientidele pikaajaliseks usaldusväärseks partneriks. Rapla maakonna elanike arv on 01.01.2015 seisuga 34 990, neist iga teine inimene teab meie lehte (Raplamaa Sõnumid). Pea 90 % meie lugejatest on püsilugejad, kes loevad Raplamaa Sõnumeid regulaarselt. Reklaami kohalikus väljaandes välditakse kõige vähem, sest reklaam väiksemas piirkonnas on oluline infokanal. Lisaks on inimesed rohkem lugemisega seotud ja neil on aega info tarbimiseks. Ajalehereklaami kaudu on kerge rõhutada call-to-action`it ehk suunata lugejaid otse konkreetsele tegevusele (online või offline), kuna lugeja keskendub reklaamile. Reklaami kohalikus meedias usutakse 49% rohkem kui reklaami muus meedias (andmed: INMA 2010).

Raplamaa Sõnumite reklaami hinnakiri Hinnakiri 2024
Raplamaa Sõnumite kodulehe reklaami mõõdud ja hinnakiri.
Reklaami tellimine ja tühistamine, nõuded kujundatud reklaamile: 

 

TEHNILISED TINGIMUSED AVALDATAVALE REKLAAMILE 

  • Kõik kujunduses kasutatud värvipildid ja värvitoonid peavad olema CMYK kujul. Kasutatud SPOT-värvid tuleb konverteerida CMYK-formaati. 
  • Nädaline OÜ võtab vastu PDF formaadis faile, mis vastavad ISO 15930-4:2003
    PDF/X1-a ja ISO15930-7:2010 PDF/X-4 standarditele.
  • Bleedi lisamine pole vajalik.
  • Kõik fondid, mis failis kasutatud, on faili lisatud (embedded). 
  • ICC profiil: ImpNews_Coldset.icc (profiili leiab http://www.printall.ee)
  • Osavärvide kogusumma (total ink limit) 195%
  • Maksimaalne must (max black) 96%
  • Vältida 8punktise või väiksemate valgete kirjade kasutamist (knock out) värvilistes objektides. Kursiivis või seriifidega kirja minimaalne suurus värvilistes objektides peab olema vähemalt 10 punkti. 
  • Rasterpiltide minimaalne resolutsioon 240 dpi.
    Valmisreklaami puhul lisada näidisfail (*.jpg, *.gif) e-postiga.
  • Valmisreklaami faili nimi peab sisaldama reklaamitava firma või toote nime, mõõdud ja reklaami ilmumise kuupäeva.

NÕUETELE MITTEVASTAV MATERJAL

  • Nädaline OÜ ei võta vastu tehnilistele tingimustele mittevastavaid materjale.
  • Tellija poolt esitatud, tehnilistele nõudmistele mittevastava materjali ümbertegemise eest, samuti tehnilistele tingimustele mittevastava materjali tõttu tekkinud kulutused kannab täies mahus tellija.

NÕUTAVAD FORMAADID

  • PDF – Nädaline OÜ aktsepteerib PDF-versiooni 1.3 või vanema versiooni faile. Fail peab olema komposiit (CMYK, mitte RGB; mitte värvilahutus). Peab sisaldama kõiki täisresolutsiooniga pilte ja fonte. 
  • EPS – ei tohi sisaldada kurvideks teisendamata tekste ja RGB-elemente nii rasterkujutistes kui ka vektorobjektideks. Fail peab olema komposiit (mitte värvilahutus). 
  • TIF –  240 dpi.

VALMISREKLAAMIDE ESITAMISE TÄHTAJAD JA SAATMINE

  • Failid peavad olema saadetud hiljemalt ilmumisnädala esmaspäeva kell 13.00 ks
  • Failid saadetakse aadressile [email protected].

 

Täpsem info ja tellimine


Lugupeetud reklaamiklient!

Raplamaa Sõnumite reklaamiosakonnast tasub küsida:

  • uusi ja teie vajadustest lähtuvaid lahendusi reklaami avaldamiseks;
  • erinevaid võimalusi reklaami paigutamisel- esikaas, tagakaas, reklaamiküljed, tekstiküljed;
  • erilehti nii kriitpaberil kui ajalehepaberil;
  • võimalust paigutada konkurentide reklaame erinevatele lehekülgedele tänu lehe 24-32 leheküljelise mahu tõttu;
  • kiiret ja asjatundlikku nõustamisteenust, kuidas saavutada oma reklaamiga parim tulemus;
  • reklaami Viljandi mnt 6 majal olevale väliekraanile;
  • professionaalset kujundusteenust;
  • erinevate kalendrite, brošüüride, voldikute, visiitkaartide, kutsete, diplomite, tänukirjade, tunnistuste, plakatite, piletite/pääsmete, postkaartide, jõulu/õnnitluskaartide, e-kaartide kujundamist, küljendamist ja trükkimist.

Sisuturundus

Reklaam

Sisuturundusartikli avaldamine kohalikus ajalehes Raplamaa Sõnumid on tõhus viis kohaliku sihtrühma kaasamiseks ja brändi tuntuse suurendamiseks, kasutades ära ajalehe usaldusväärsust.

STATISTIKA

Raplamaa Sõnumite digilehte külastab kuus keskmiselt 38 000 inimest. Keskmiselt on sisuturundusartiklite lugejate arv 800-2500. Populaarsematel artiklitel keskmiselt 5500.

VÕIMALUSED DIGILEHES

1. Sisuturundusartikkel on artikkel, mida kuvatakse sisuturunduse rubriigis

https://sonumid.ee/teema/sisuturundus/

2. Sisuturundusartikkel ´Kodu ja Aed´ teemal on artikkel, mida kuvatakse ´Kodu ja Aed´ rubriigis

https://sonumid.ee/teema/kodu/

* Esimesed päevad kuvame artiklit avalehel uudiste rubriigis
* Levitame artiklit meie Facebooki lehel
* Artikkel jääb arhiivist alatiseks kättesaadavaks

VÕIMALUSED PABERLEHES

1. Sisuturundusartikkel ajalehes 1/1 lk, ½ lk, ¼ lk

Sisuturundusartikli avaldamine kohalikus ajalehes on tõhus turundusstrateegia mitmel põhjusel:

1. Kohalik sihtrühm – Raplamaa Sõnumid jõuavad kindla geograafilise piirkonna elanike ja ettevõteteni, mis tähendab, et artikli sõnum jõuab otseselt inimesteni, kes on sinu toote või teenuse potentsiaalsed tarbijad.
2. Kogukonna usaldus – oleme kogukonnas hinnatud ja usaldusväärne teabeallikas.
3. Kohandatud sõnum – sisuturundusartikli kaudu saad oma sõnumit täpselt kohandada kohaliku turu vajadustest ja huvidest lähtuvalt.
4. Brändi tuntuse tõstmine – artikli avaldamine võimaldab olla ettevõttel nähtav ja meeldejääv kohalikus kogukonnas.
5. Reklaamiefekti suurendamine – kui sisuturundusartikkel on hästi kirjutatud ja pakub lugejatele väärtust, võib see luua positiivsema mõju kui traditsiooniline reklaam, sest see ei tundu nii agressiivse müügistrateegiana ja võib pakkuda praktilist teavet ja lahendusi.
6. SEO – avaldame artikli veebis, mis tähendab, et sisuturundusartikli avaldamine aitab kaasa ettevõtte veebinähtavuse ja SEO parandamisele.

Küsi hinnapakkumist ja uuri lisainfot: [email protected]