Aprillis sõlmis Rapla vald lepingu InfraRoad OÜ-ga Aasa ja Mahlamäe tänava rekonstrueerimiseks tähtajaga 31.01.2023. Suvel tööd peatusid, kuid nüüdseks on pooled sõlminud suulise kokkuleppe tööde jätkamiseks.
Aprillis sõlmis Rapla vald lepingu InfraRoad OÜ-ga Aasa ja Mahlamäe tänava rekonstrueerimiseks tähtajaga 31.01.2023. Suvel tööd peatusid, kuid nüüdseks on pooled sõlminud suulise kokkuleppe tööde jätkamiseks.
Küll on ikka tublid ja tegusad meie vallametnikud!!!
Selle normaalse katte paneku oleks juba ammu pidanud tegema (sm. Piirimees, häbi sellise arvamuse eest, et pole vaja – küll lumi tasandab). Kohalikud on varsti juba pool aastat oma autosid seal aukudes lõhkunud.
Kui vald oleks kohe natuke lisaks andnud kui ehitaja küsis oleks see varsti valmis. Aga nemad hakkasid laiama. Nüüd laiavad valla rahaga kordades kallima otsusega. See tuleks teha paremaks aga ajuvaba on kallis kate peale panna, et varsti maha võtta ja mõlemal korral maksta rohkem kui töö tegija algselt juurde küsis….
Kallis?
Kuskilt mahafreesitud mustkate teerulliga tasandada – ei tohiks väga kallis olla.
Koostöö
Kogu selle loo võiks kokku võtta sõnadega: koostöö puudumine tööde käigus töö tellija ja – teostaja vahel.
Antud olukorras tehakse täiendavaid küllaltki suuri kulutusi, kui vastab tõele, et hiljem pannakse tänav korraliku asfaldi alla. Kus on majanduslik mõtlemine?