Katri Reinsalu
Seoses eriolukorraga sulgesid 27. märtsil uksed kaubanduskeskused, välja arvatud seal asuvad valitud poed, mis pakuvad eluks vajalikke teenuseid. Lisaks toidupoodidele ja apteekidele ei kehtinud piirang ka telekommunikatsiooni ettevõtete müügikohtadele.
Rappeli keskuses asuva Telia Rapla esinduse tulevik on küll küsimärgi all, kuid vähemalt praegu jääb esindus klientidele jätkuvalt füüsiliselt kättesaadavaks. „Telia Rapla esindus jääb hetkel avatuks, küll on tänase eriolukorra tõttu lühendatud esinduse lahtiolekuaega,” ütles Telia meediasuhete juht Raigo Neudorf. Telia on elutähtsa teenuse pakkujana võtnud eesmärgiks ka kriisi ajal oma kliente maksimaalselt toetada.
„Tänases olukorras on inimestel vaja abi nii kodukontori töös kui ka e-õppele üleminekul ning meie esindustel on selle juures oluline roll nii nõustamise kui ka sobivate seadmete väljastamise näol,“ ütles Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juhi kt Katre Liiberg.
Riskide maandamiseks kasutavad esinduste töötajad kliendikontaktide vahel desinfitseerimisvahendeid. „Palume klientidel pöörduda esindusse siiski vaid vältimatu vajaduse korral. Vastutustundlikult käitudes kaitseme nii ennast kui ka inimesi, kes on teeninduses ja kauplustes tööl, et terveid kliente praegusel keerulisel ajal toetada,“ lisas Liiberg.
Hetkel soovitab ettevõte võimalusel teha kõiki Telia-suunalisi toiminguid veebipõhises iseteeninduses ning Telia e-poest abi saada seadmete soetamisel.