-2.8 C
Rapla
Laupäev, 20 apr. 2024
UudisedCoop Eesti parim klienditeenindaja on Maiu Ellermaa Kohila Konsumist

Coop Eesti parim klienditeenindaja on Maiu Ellermaa Kohila Konsumist

Sel kevad-suvel korraldas Coop Eesti oma klienditeenindajate seas konkursi, milles tuli mitmes voorus lahendada erinevaid teenindussituatsioone. Esmakordselt tuli võitjaks Rapla Tarbijate Ühistu klienditeenindaja. Võitjat premeeriti 1000 euroga.

Maiu Ellermaa on Kohila Konsumis klienditeenindajana töötanud pisut üle kahe aasta, kuid klienditeeninduskogemust jagub talle aastakümneid. „Olen terve elu teinud klienditeenindust,” ütleb ta. Maiu usub, et just tänu oma pikaajalisele kogemusele õnnestus tal niivõrd edukalt Coop Eesti klienditeeninduskonkurss läbida. „Väärtused ja põhimõtted on igal pool klienditeeninduses sarnased,” usub ta.

Sel aastal alustas konkursiga umbkaudu 1000 Coop Eesti klienditeenindajat. Esimeses voorus tuli täita veebipõhine küsimustik. Seal oli Maiu sõnul küsimusi nii Coop Eesti ajaloo, missioonide ja visioonide kui ka eri teenindusolukordade kohta. „Täiesti lihtsad ja igapäevased küsimused,” ütleb Maiu.

Seejärel tuli kutse osaleda teises voorus, kus tuli üht konkreetset teenindussituatsiooni kommenteerida ja pakkuda enda parim võimalik lahendus. „Juulikuus oli minu üllatus suur, kui Rapla Tarbijate Ühistu tuli õnnitlema, et tulin ühistu parimaks,” meenutab Maiu. Igast ühistust valiti üks parim, kes pääses viimasesse ehk finaalvooru. Kokku osales finaalis kümme klienditeenindajat.

Kolmandas voorus tuldi poodi teenindajaid filmima. Aeg oli küll kokku lepitud, kuid mida täpselt küsima hakatakse, seda keegi enne filmimist ei teadnud. Hiljem selgus, et kõik teenindajad pidid lahendama ühesuguse situatsiooni. Sel aastal tuli klienditeenindajatel kliendile tutvustada Coop Eestit ja rääkida, kas soovitatakse sinna tööle tulla.

„Coopi ei ole raske kiita,” ütleb Maiu lõbusalt. Tema oli valinud enda filmimiseks poe nurga, kus on vihikud ja pliiatsid ning seal siis vastas “juhusliku” kliendi küsimustele Coop Eesti kohta. Ettevõtte tausta ja missiooni tunneb Maiu enda sõnutsi hästi tänu varasematele koolitustele ning klienditeeninduse osas toetab teda suur kogemustepagas.

Maiu hiilgavates oskustes veendunud, valis komisjon võitjaks just tema ning ühise ürituse ajal anti konkursi parimatele üle ka auhinnad. Esimese koha pälvinu sai preemiaks 1000 eurot. Maiu ise ütleb naerdes, et ei olnud auhindadele konkursil osalema asudes üldse tähelepanu pööranud ning läks enda sõnutsi pigem lihtsalt vooluga kaasa ega mõelnud võidu peale.

Klienditeenindustöö Maiule meeldib. „Olen kuidagi hakanud seda tegema, see on minu jaoks nii loomulik, tunnen end klienditeenindajana koduselt,” ütleb ta. Kuna konkursi võidust kuulutati ka Coop Eesti sotsiaalmeedias, on inimesed poes teda ka õnnitlemas käinud ja teda isegi tänanud. „Sotsiaalmeedia tegi minust kaheks päevaks tähtsa isiku,” ütleb naine naerdes. Maiu on inimeste tähelepanust liigutatud ning usub, et saab sellest kogemusest veelgi enam motivatsiooni oma töö tegemiseks.

Rapla Tarbijate Ühistu esimehe Väino Sassi sõnul oli see esimene kord, kui klienditeenindajate konkursi võit tuli Rapla Tarbijate Ühistusse. Esimese viie hulka on jõutud mitmel varasemal korral. Selline konkurss on viis, kuidas oma suurt töötajaskonda koolitada ja motiveerida.

Sel aastal otsustati osalejaid üllatada ja mitte küsida finaalis otseselt teenindusalaseid küsimusi, vaid suunati töötajaid rääkima hoopis ettevõttest endast. Situatsiooni mängis klienditeenindajatega läbi kutseline näitleja.

Sassi oli ka ise võitjate valimise juures ning on näinud Maiu etteastet videolindilt. Sassi sõnul paistis Maiu silma sellega, et ootamatuna tulnud küsimustele suutis ta vastata kiiresti ja hästi.

Subscribe
Notify of
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
Vaata kõiki kommentaare