15.5 C
Rapla
Laupäev, 27 juuli 2024
SportKaspar Kasari ja Jakko Viilo panid Kehalas hooajale eduka punkti

Kaspar Kasari ja Jakko Viilo panid Kehalas hooajale eduka punkti

Raplast pärit rallisõitja Kaspar Kasari ja tema kaardilugeja Jakko Viilo (Ford Rally 4) tegid oma hooaja viimase stardi möödunud laupäeval, 14. novembril Kehala rallil. Kokku läks rajale neliteist autot, kelle seas said Kasari ja Viilo kümnenda koha. Hoopis tähtsam on aga see, et oma võistlusklassis R2 saavutati esikoht.
Kasari rääkis, et kindlasti võib selle võistluse lugeda kordaläinuks. “Meile väga meeldis uudne formaat, et võistlus oli lühem ja kompaktsem kui tavapärased Eesti meistrivõistluste etapid,” sõnas Kasari. Kehala ralli pikkus oli ligikaudu 57 kilomeetrit, teiste rallide kiiruskatsete kogupikkus on tavapäraselt 100 kuni 110 kilomeetrit. Ta ütles, et enne starti oli eesmärk saavutada oma võistlusklassi esikoht ning see ka õnnestus. Teine eesmärk oli lihtsalt käsi soojaks saada. Kasari ütles, et viimane võistlus enne laupäeva oli tal olnud oktoobris Saaremaa rallil ning sellest saati on olnud võistluspaus.
Oma võistlusklassi võit tuli Kasarile ja Viilole võrdlemisi veenva edumaaga. Tõele au andes ei olnud R2 klassis just väga palju konkurente, kuid esikoha väärtus sellest ei kahane. Ainsad konkurendid olid rallipaar Joosep Ralf Nõgene ja Simo Koskinen ning nemad kaotasid Kasarile ja Viilole 59 sekundi ning 9 sajandikuga.
Nüüd, kui 2020. aasta hooajale saab joone alla tõmmata, on juba liikunud mõtted ka järgmise aasta suunas. Kasari rääkis, et 2021. aasta hooaja peale hakati mõtlema juba pärast Saaremaa rallit. Ta ütles, et kui lumi tuleb maha ja koroonaviirusest tingitud piirangud lubavad, soovitakse koos Jakko Viiloga naasta rajale juba jaanuaris.
Oodatult võitsid tänavuse Kehala ralli Hyundai WRC masinas kihutanud Ott Tänak ja Martin Järveoja. Nad olid parimad kõigil üheksal kiiruskatsel. Tänak edestas samuti WRC masinaga rajal käinud Georg Grossi ja Raigo Mõlderit (Ford Fiesta) 1 minuti ja 22,3 sekundiga. Kolmandaks tulid parimatena R5 masinate arvestuses Ole Christian Veiby ja Jonas Andersson (Hyundai i20 R5; +1.45,9).

Subscribe
Notify of
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
Vaata kõiki kommentaare