Tähelepanu! Tegemist on hasartmängu reklaamiga. Hasartmäng pole sobiv viis rahaliste probleemide lahendamiseks. Tutvuge reeglitega ja käituge vastutustundlikult!
Sisuturundus
Digitaalajastu trendid
Tänapäevasel digiajastul on hüperpersonaliseeritud kasutajakogemus pigem standard kui erand. Suur osa ettevõtteid kasutab isikupärastatud kasutajakogemuse saavutamiseks tehisintellekti ehk AI-d ning andmeanalüütikat kasutajate eelistuste jälgimiseks reaalajas. Selliseid lahendusi kasutatakse erinevates valdkondades ning eriti populaarne on see kohtades nagu kasiinod ja muud veebimängud, kus personaliseeritud pakkumised ja mänguvalikud suurendavad kasutajate rahulolu platvormidega. See lihtsustab nii kasutajate kui ka teenusepakkujate elu ning tehisintellekt läheb järjest targemaks, mistõttu on oodata pigem hüperpersonaliseerimise rolli kasvu kui kahanemist.
Tehisintellekti ja andmeanalüüsi roll hüperpersonaliseerimises
Tehisintellektipõhised algoritmid ja andmeanalüütika on hüperpersonaliseerimise lahutamatu osa. Selline kasutajaandmete kogumine ja analüüsimine aitab ettevõtetel kasutaja eelistusi kindlaks teha, neid ennustada, kasutaja käitumismustreid jälgida ning pakkuda seeläbi personaalseid lahendusi ja valikuid.
Kogu protsessi automatiseerimises on äärmiselt olulisel kohal tehisintellekt, mis selle protsessi lihtsamaks muudab. Sellised masinõppelahendused on suutelised jälgima kõike, alates otsinguajaloost, ostudest, kui tegu on näiteks e-poega või lemmikmängudega kasiinodes. Just seetõttu soovitatakse teile tihti teie lemmikmänge või -kaupu ning ettevõtted saavad aimu, mis teile meeldib, et saaksid teile pakkuda meelepäraseid valikuid. See on tänapäeva maailma lahutamatu osa, mis on kasulik nii teile kui ka ettevõtetele.
Kus hüperpersonaliseerimist kasutatakse?
Nagu juba mainitud sai, on tegu igati kasuliku tööriistaga ning anname väikese ülevaate näidetest, kus selliseid hüperpersonaliseerimise lahendusi kasutatakse.
Online mängud ja kasiinod
Mängutööstuses on hüperpersonaliseerimine kasulik mitmel moel – esiteks täiustab see suurel määral kasutajakogemust, sest suudab pakkuda kasutajale just talle meelepäraseid mängusoovitusi, boonuseid ning kampaaniaid, tänu millele leiab mängija kiiremini just selle, mis võiks talle meeldida, ega pea raiskama aega, et mänge ja kampaaniaid sirvida. Nutikas tehisintellekt analüüsib kasutaja mängumustreid ning pakub kohandatud lahendusi, parandades seega suuresti mängukogemust ning mängija saab tunda, et tema soove ja vajadusi nähakse.
E-kaubandus
Ka erinevad e-poed on suurepärane võimalus hüperpersonaliseerimise rakendamiseks. Tehisintellekti abil töötavad analüüsimootorid analüüsivad kasutajate andmeid ning pakuvad just neid tooteid, mis kasutajale võiksid meeldida. Veebipoodides võib olla tohututes kogustes kaupa ning seetõttu võib selline lahendus olla kasutajale väga mugav, et leida kiiresti ja mugavalt just talle meelepärane. Lisaks suudavad sellised tehisintellektipõhised analüüsimootorid jälgida kasutajate käitumist ning vastavalt ostuajaloole ja külastustele soovitada sobivas hinnaklassis tooteid.
Voogedastusplatvormid
Hüperpersonaliseerivad lahendused võivad väga kasulikud olla ka muusika-, telesarja- ja filmisõpradele. Tuntud voogedastusplatvormid kasutavad oma töös samuti tehisintellektipõhist personaliseerimist, et pakkuda teile kureeritud sisu. Ilmselt on tuttav olukord, kus lemmiksari on just otsa saanud ning tundub, et väärilist asendust ei ole võimalik leida? Siin tuleb appi sama tehisintellekt, mis teie vaatamis- või kuulamisajaloo põhjal pakub personaliseeritud soovitusi, mille seast õnnestub lihtsasti leida uus lemmik, mis teie eelistustega sobib.
Hüperpersonaliseerimine turunduses
Tegemist on turunduses kasuliku tööriistaga nii ettevõtetele enestele kui ka kasutajatele, sest säästab kasutajat tühja-tähja nägemisest ning pakub talle tema enda kasutajakäitumise põhjal personaliseeritud ja asjakohast sisu ning reklaame. Tehisintellekt on ettevõtete lahutamatu kaaslane, mis aitab igale kasutajale personaalselt ja individuaalselt läheneda. Kui tüütu reklaam võib vahel närvi mustaks ajada, siis tagab TI-põhine hüperpersonaliseerimine, et nähtav sisu on asjakohane. Personaalne e-kaubandus on mugav lahendus nii kasutajale kui ka platvormile.
Hüperpersonaliseerimine – täielik mängumuutja
Nagu eelnevast võib aru saada, on tegemist turul täieliku mängumuutjaga, seda nii aastal 2025 kui ka edaspidi. Tehnoloogia on pidevas arengus ning seetõttu on oodata järjest personaalsemaid, täpsemaid, mugavamaid ja efektiivsemaid lahendusi, mis aitavad ettevõtja ning sihtgrupi kokku viia ning tagab selle, et kasutaja näeks vaid talle olulist sisu ega peaks aega raiskama kogu poe või kogu lehe läbisirvimisele.
Veebikasiinode, voogedastusplatvormide ja e-kaubanduse valdkonnas on ette näha TI-tehnoloogiate, andmeanalüüsi ning seeläbi hüperpersonaliseerimise järjepidevat kasvu, mis on kasuks kõigile osapooltele. Sellised lahendused aitavad konkurentsitihedal turul ettevõtteid edasi ning parandavad kasutajakogemust, tagades kõigi osapoolte rahulolu.
Prestiižsed platvormid peavad lugu ka oma kasutajate andmete turvalisusest, mistõttu toimub tuntud platvormide ja lehtede puhul kogu personaliseerimine täiesti turvaliselt ja eetiliselt, tagades lisaks mugavale kasutajakogemusele ka ohutu kasutajakogemuse. Elame ajal, kus peaaegu kõik on võimalik ning personaalne kasutajakogemus on pidevas arenemises, millest tasub kasu lõigata nii ettevõtetel kui ka kasutajatel.
Lisaks veebikasiinodele ja voogedastusplatvormidele leiab hüperpersonaliseerimine aina enam rakendust ka teistes tööstusharudes. Hüperpersonaliseerimine ei ole enam piiratud ainult e-kaubanduse ja veebimängudega, vaid see on muutumas standardiks paljudes teistes tööstusharudes. Turismisektoris kasutatakse isikupärastatud pakkumisi ja sihitud turundusstrateegiaid, et pakkuda külastajatele unikaalsemaid kogemusi ja suurendada sihtkohtade atraktiivsust.
Näiteks Raplamaal arendatakse turismiturundust, et pakkuda reisijatele isikupärasemat ja sihitud lähenemist, mis aitab paremini jõuda õige sihtrühmani. Tervishoius võimaldab tehisintellekt patsientidele individuaalsemaid ravisoovitusi, samas kui meedia- ja voogedastusplatvormid kasutavad isikupärastatud algoritme, et pakkuda iga kasutaja eelistustele vastavat sisu.
Need arengud näitavad, et personaliseerimine ei ole pelgalt trend, vaid oluline muutus, mis parandab kasutajakogemust ja suurendab ettevõtete konkurentsivõimet.