Rail Balticu ulatuslikud ehitustรถรถd on Raplamaal toonud sรผgisel kaasa murekohti teede puhtuse ja liiklusohutusega. Eriti teravalt tunnetatakse probleemi Kohila vallas, kus nii autod kui ka kรตnniteed kattuvad kiiresti savi ja poriga, muutes liikumise libedaks ning ebamugavaks.
Rail Balticu ehitus toob kaasa suure materjaliveo, mille tรตttu muutuvad sรผgisel teed kiiresti poriseks. Valdade roll ja vรตimalused sekkuda sรตltuvad sellest, kas tegemist on kohaliku valla teega vรตi riigiteega. Kui teed muutuvad liiga ohtlikuks vรตi mรครคrdunuks, soovitatakse elanikel pรถรถrduda kas oma valla, Transpordiameti vรตi konkreetse ehitusobjekti juhi poole.



Lahendus oleks, kui Kohila vallavalitsus peataks kaevandamisload olukorra parandamiseni. Ei ole mรตeldav, et igaรผks otsiks googlest teede omanikku ja teavitaks.
Kas juht ei pea vรคhemalt mรคrgi tegema nรคhtavaks?
Neid kes “Kohilat ” sรตitnud on teedel รผsna palju miks Liikluspolitsei ei jรคlgi , et nad “Jagalajoast” lรคbi kรคiks, et liigelda teiste seas. Kui ikka meil oleks nii mรตni tรถรถala korralikult tรคidetud ehk ei peaks makse tรตstma?!
Rapla Olerexiga on nรผรผd finito, tuleb konkurentid juures tankida. Kolonka รผmber niikui pasavรคli.
Ma nรคdal aega Tallinna vahet kรคinud, aga nii rรคpaseks numbrit pole saanud!?
Vรคga lohakas juht. Nii mรตnegi juhi puhul on see taotuslik.
Tsaar tegi Peterburi-Paldiski raudtee valmis 13 kuuga! Nรผรผd on 15 aastat ehitatud ja vaid sogased teed.