Tähelepanelikud liiklejad märkasid, et pärast teetöid vahetasid Hageri ristmikul koha lähedalolevad asulad. Või vähemalt nii võis uskuda, lugedes Hageri ristmikule paigaldatud uusi viitasid, mis juhatasid vastavalt Kernu ja Kohila poole.
Nii Kohila vald kui ka Transpordiamet olid äpardusest kiiresti teadlikud. Kohila teede peaspetsialist Aivar Puur ütles, et tegemist oli inimliku eksitusega.
Tegemist on riigiteega, mille eest vastutab Transpordiamet. „Kernu-Kohila ja Tõdva-Hageri ristmikul viidad tõesti kujutavad sihtpunkte (Kohila / Kernu) valesti, oleme sellest vastuolust teadlikud. Viidad asendatakse lähiajal õigetega,” ütles Transpordiameti teehoiuteenistuse põhja osakonna korrashoiu ja liikluskorralduse üksuse juhataja Margus Magus kolmapäeval, 15. novembril.
Neljapäeva hommikuks olidki juba ekslikud sildid ka ristmikult eemaldatud.
Hageris saab ehk viidad õigetesse suundadesse paigaldada, aga võib-olla tuleb uuesti kleepida.
Miks tuldi samas ametkonnas ideele paigaldada Aranküla raudteeülesõidu Tallinna poolsele küljele tee keskele punased postid??
Kas tõesti on keegi näinud sel kohal möödasõite??
Lund on nüüd kindlasti seal sandim lükata…
Loodetavasti sai viisaka summa töö teostajale tasuda!
Möödasõite on seal küll ja veel, sest Juuru poole sõitjad võtavad hoo maha, et läbida 90kraadist kurvi. Sest arvatavasti sama asutus lahendas selle ristmiku “nii geniaalselt”. Nüüd nad peavad oma eksimusi plastmass postidega parandama.
Enne raudtee ülesõitu võtan alati hoo maha. Ma lihtsalt ei saa aru kas tõesti on nii paljudel kiire kalmistule jõuda? Rahulikult sõites hoiad oma ja teiste närve. On ju tõestatud, et igasugused vahepealsed kiirendused annavad ainult väikese ajalise kokkuhoiu. Tark ütlus on minu meelest, et parem kell 9 kodus, kui kell 6 kalmistul.
Ma usun, et enamik juhte vähendab kiirust, olgu see siis 50 või 70 km/h, kuid kindlasti aeglustatakse raudteeülesõidul. Probleem tekib siin: Juuru tee ristmik tuleb 70 meetri pärast. On umbes 50 meetri pikkune lõik, kus Juuru suunas liikujad ei pane veel suunatuld sisse. Seejärel lülitavad nad suunatule sisse ja vähendavad kiirust. Samal ajal kiirendavad aga juba kõik Tallinna suunas liikujad. Kui Juuru suunas liikujad paneksid suunatule raudteeülesõidul sisse, ei peaks Tallinna suunas liikujad kiirendama. Kuid see 70 meetrit on ebamõistlikult pikk vahemaa, et suunatuld näidata. Üks võimalus oleks paigutada Rapla->Tallinna suunas Juuru suunas sissesõidurada sinna, kus see varem oli, ning… Loe edasi »
Ei saa aru sellest kiunust! Rapla poolt tulles ju ongi 70ne ala ja siis 50ne! Tallinna poolt sama! Isiklikult olen ise kogeda saanud ,,uhmakate,, möödasõie 50ne alas! Jääb arusaamatuks see kimamine! Kui inimene oleks tark ja oskaks ka mõelda teiste peale, peale ise enda, siis poleks ka igasuguseid teetõkiseid vaja! FB grupis sõimlevad rullnokad, et Tagadile pandi aed kahe tee vahele ja avariisid rohkem! Avariisid ju poleks üldse, kui ei passitaks ninapidi telefonis ja jälgitaks maanteed! Kui ei meeldi, siis sõitke kusagilt mujalt….ringiga! Ise saate rahulikult telo näppida ja teistel ka rahulikum! Türil ammu enne raudteeülesõitu pandud postid, keegi ei… Loe edasi »