Swedbanki Rapla esindus on siiani olnud avatud tööpäeviti kella 10-17. Alates 1. oktoobrist on kontor avatud vaid kella 14-ni. Samuti kehtib edasi kevadise eriolukorraga tulnud nõue eelnevalt oma pangakülastuse aeg broneerida.
Põhjus, miks esinduse lahtiolekuaegu lühemaks muudetakse, on külastatavuse vähenemine. Swedbanki kontorite juhataja Katrin Meriloo sõnas, et nad on jälginud oma kontorite külastatavust, seda analüüsinud ja aru saanud, et iga aasta väheneb külastatavus ligikaudu 15%. Sel aastal on koroona tõttu külastatavus vähenenud veelgi enam, keskmiselt käib Meriloo sõnul kontoris 1,2 klienti tunni jooksul.
Seda, miks esindus on avatud just ennelõunasel ajal, põhjendas Meriloo sellega, et pärast koroonast tingitud broneeringusüsteemi tekkimist on märgata, et inimesed eelistavad broneerida aja just hommikupoole.
Peamised põhjused, miks esindust külastatakse, on pangakaardi kättesaamine, Smart-ID tegemine ja suuremate ülekannete tegemine. Kõiki neid tegevusi saaks internetipangas teha, kuid alati on siiski neid, kes eelistavad esinduses käia. Ja ei saa öelda, et esindusse jõuavad vaid vanemad inimesed, kes tehnikaga sina peal pole, käijaid on igast vanusegrupist.
Selleks, et teenindus kontoris oleks võimalikult kiire ja mugav, soovitab Meriloo kindlasti aeg broneerida. Teenindamata ei jää küll ka need, kes ilma selleta kohale tulevad, kuid siis peab arvestama pikema ooteajaga. Broneeringu eelis on ka see, et kliendiga tegeleb siis parima kompetentsiga töötaja vastavalt pöördumise sisule.
Arvestades seda, kui paljud ettevõtted on oma esindused Raplas sulgenud, kardavad nii mõnedki Swedbanki kliendid, et lühendatud lahtiolekuaeg toob ühel hetkel kaasa ka selle esinduse sulgemise. Meriloo sõnul on neil aga praegu kindel soov olla oma esindustega klientidele kättesaadav igas maakonnas.
Swedbanki sularahaautomaatide tööd muudatus Rapla esinduse töökorralduses ei puuduta, need on avatud tavapärastel aegadel. Lisaks Swedbanki pangaautomaatidele saab sularaha välja võtta ligi 800 kohast: poed, tanklad ja kohvikud. Muudatus ei puuduta ka Rapla töötajate tööülesannete mahtu. Lisaks klientide teenindamisele kontoris täidavad nad ka teisi tööülesandeid, mille osakaal edaspidi suureneb.