SportKaspar Kasari ja Jakko Viilo panid Kehalas hooajale eduka punkti

Kaspar Kasari ja Jakko Viilo panid Kehalas hooajale eduka punkti

Raplast pรคrit rallisรตitja Kaspar Kasari ja tema kaardilugeja Jakko Viilo (Ford Rally 4) tegid oma hooaja viimase stardi mรถรถdunud laupรคeval, 14. novembril Kehala rallil. Kokku lรคks rajale neliteist autot, kelle seas said Kasari ja Viilo kรผmnenda koha. Hoopis tรคhtsam on aga see, et oma vรตistlusklassis R2 saavutati esikoht.
Kasari rรครคkis, et kindlasti vรตib selle vรตistluse lugeda kordalรคinuks. โ€œMeile vรคga meeldis uudne formaat, et vรตistlus oli lรผhem ja kompaktsem kui tavapรคrased Eesti meistrivรตistluste etapid,โ€ sรตnas Kasari. Kehala ralli pikkus oli ligikaudu 57 kilomeetrit, teiste rallide kiiruskatsete kogupikkus on tavapรคraselt 100 kuni 110 kilomeetrit. Ta รผtles, et enne starti oli eesmรคrk saavutada oma vรตistlusklassi esikoht ning see ka รตnnestus. Teine eesmรคrk oli lihtsalt kรคsi soojaks saada. Kasari รผtles, et viimane vรตistlus enne laupรคeva oli tal olnud oktoobris Saaremaa rallil ning sellest saati on olnud vรตistluspaus.
Oma vรตistlusklassi vรตit tuli Kasarile ja Viilole vรตrdlemisi veenva edumaaga. Tรตele au andes ei olnud R2 klassis just vรคga palju konkurente, kuid esikoha vรครคrtus sellest ei kahane. Ainsad konkurendid olid rallipaar Joosep Ralf Nรตgene ja Simo Koskinen ning nemad kaotasid Kasarile ja Viilole 59 sekundi ning 9 sajandikuga.
Nรผรผd, kui 2020. aasta hooajale saab joone alla tรตmmata, on juba liikunud mรตtted ka jรคrgmise aasta suunas. Kasari rรครคkis, et 2021. aasta hooaja peale hakati mรตtlema juba pรคrast Saaremaa rallit. Ta รผtles, et kui lumi tuleb maha ja koroonaviirusest tingitud piirangud lubavad, soovitakse koos Jakko Viiloga naasta rajale juba jaanuaris.
Oodatult vรตitsid tรคnavuse Kehala ralli Hyundai WRC masinas kihutanud Ott Tรคnak ja Martin Jรคrveoja. Nad olid parimad kรตigil รผheksal kiiruskatsel. Tรคnak edestas samuti WRC masinaga rajal kรคinud Georg Grossi ja Raigo Mรตlderit (Ford Fiesta) 1 minuti ja 22,3 sekundiga. Kolmandaks tulid parimatena R5 masinate arvestuses Ole Christian Veiby ja Jonas Andersson (Hyundai i20 R5; +1.45,9).

0 Kommentaari
Inline Feedbacks
Vaata kรตiki kommentaare