-1.7 C
Rapla
Reede, 22 nov. 2024
UudisedArvutimäng, mis võiks suurendada noorte lugemishuvi

Arvutimäng, mis võiks suurendada noorte lugemishuvi

Mariliis Vest

Kehtna kutsehariduskeskus andis käe projektile, mille peamine eesmärk on arendada noorte funktsionaalse lugemise oskusi ja tõsta üleüldist lugemishuvi spetsiaalselt loodava arvutimängu abil. Esimesed sammud sihi saavutamiseks on tehtud.

Maikuu esimesel nädalal võttis Kehtna KHK kolmeliikmeline meeskond ette teekonna Belgiasse Kortrijki, et saada osa rahvusvahelise projekti „I-READ 2022-2025“ esimesest koosolekust. Kolme riigi – Eesti, Iirimaa ja Belgia koostöö tulemusena soovitakse suurendada kutsehariduses olevate noorte funktsionaalse lugemise oskusi ja huvi projektis loodava arvutimängu abil. Miks kaasati just Eesti?

Subscribe
Notify of
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
Vaata kõiki kommentaare