15.5 C
Rapla
Teisipäev, 27 sept. 2022
spot_imgspot_img

Mamma avas toidutööstuse nädalal huvilistele uksed

Helerin Väronen

Eelmine nädal 27. maist 1. juunini oli avatud toidutööstuste nädal, mille ajal avas kogu Eestis oma uksed 28 toidutööstust. Raplamaa ettevõtetest avas sel puhul oma uksed Mamma (Saarioinen Eesti AS).

Toidutööstused ootasid külla, et näidata, kuidas valmib meie igapäevane toit ja kinnitada tarbijale, et tööstuses toodetud toit on kvaliteetne, vastab väga kõrgetele toiduohutuse nõuetele ja maitseb suurepäraselt.
Saarioinen Eesti osales sel aastal esimest korda avatud toidutööstuse nädala projektis. Mamma võttis külalisi vastu kahel päeval ning mõlemal päeval kuni 10 inimest. Mamma turundusjuht Taavi Rehepapp lisas, et külastused läksid väga hästi ja ühel päeval oli täitumus 100% ning teisel päeval ca 75%, osa külalisi ei saanud kahjuks osaleda. “Külastajatele rääkisime Saarioinen Eesti OÜ ajaloost ning ka Saarioise kaubamärgi tekkest Soomes. Lisaks tutvustasime lähemalt Mamma kaubamärgi sündi, millel täitub sel aastal 10 aastat,” rääkis Rehepapp.
Lisaks tutvustati Mamma tooteportfelli, mõningaid uuringute tulemusi ning jagati ka enda kogemusi 2019. aastal saavutatud võitudest Eesti parima toiduaine konkursil. Läbi viidi ka pimedegusteerimine, kus külalised said proovile panna oma maitsemeeled, et kas tunnevad maitse ja lõhna järgi ära pannkookide nimetused. Külastus lõppes tootmisgalerii külastusega ning kõik osalejad said kaasa ka valiku Mamma tooteid.
Otsust sel aastal avatud toidutööstuste nädalast osa võtta põhjendas Rehepapp sooviga tutvustada Mamma tegemisi rohkem. “Sel aastal oli ka rohkem põhjust, kuna olime juba tänu auhindade võitmisele rohkem meedia pildis olnud ning tähistame ka sel aastal Mamma 10 aasta juubelit. See oli ka hea võimalus näidata Mamma majasisest elu ning kindlasti on see ka tunnustus meie kollektiivile, sest külalised nägid meie tublide inimeste igapäevatööd ja rõõmsaid nägusid. Lisaks saime ka palju positiivset tagasisidet meie tehase uudsuse ja puhtuse kohta. Jäime üritusega igati rahule ning suure tõenäosusega võime ka järgmistel aastatel osa võtta,” sõnas Rehepapp.
Avatud toidutööstuse nädala korraldas maaeluministeerium koostöös Eesti Toiduainetööstuste Liidu ja Eesti Põllumajandus-Kaubanduskojaga. Pressiteates on välja toodud, et sel aastal külastas toidutööstusi 985 inimest, mis on ligi 100 rohkem kui möödunud aastal. See näitab, et tarbijad tunnevad aina rohkem huvi selle vastu, kuidas neile poelettidelt tuttavad tooted sünnivad. Toiduliidu juht Sirje Potisepp toob pressiteates välja, et sellised algatused annavad võimaluse tarbijale näidata, miks just kodumaine toit on väärtuslik ning võimaldab ka rääkida meie oma brändide lugusid.

spot_img
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
Vaata kõiki kommentaare
5,680JälgijatLike
1,179JälgijatFollow

Viimased uudised