Retsept: Küpsetatud avokaado külmsuitsuforelli ja munaga

0
66
Foto: Helerin Väronen.

Munadepühadega seoses tekkis idee proovida kanamunade asemel vutimune. Ja soov oli leida rakendust ka avokaadole, mis on teada-tuntud supertoit.

Vutimunad on samuti kasulikud, tõstes immuunsust ning sisaldades mitmeid vitamiine, makro- ja mikroelemente, mida keha vajab. Immuunsuse tõstmiseks peaks neid sööma küll sageli ja regulaarselt. Vutimunad parandavad ka mälu, nägemist ja kuulmist.

Leidsin veebilehelt loheari.ee ühe retsepti, mis ideaalselt sobiks näiteks ülestõusmispüha hommikusöögiks.

Vaja läheb: 2 avokaadot, 4 väiksemat külmsuitsuforelli viilu või kaks suuremat, 4 vutimuna, musta pipart, 4 sl idusid, serveerimiseks tilli, rohelist sibulat.

Tee nii: Poolita avokaadod ja eemalda kivid. Eemalda veidi ka avokaado viljaliha, et forell ja muna paremini avokaado sisse ära mahuksid. Tasanda väikese noalõike abil avokaadopoolikute kumeramat osa ja aseta need küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile nii, et koorepool jääks alumiseks. Aseta külmsuitsuforelli viilud avokaadopooliku keskossa nii, et tekiks süvend – nendesse löö vutimunad. Küpseta 200-kraadise ahju keskosas 10-12 minutit või kuni muna on sobivalt küpsenud. Valmis avokaadod maitsesta musta pipra ja ürtidega ning tõsta peale idud. Serveeri soovi korral koos värske salati ja/või röstsaiaga.

0 Kommentaari
Inline Feedbacks
Vaata kõiki kommentaare