6.1 C
Rapla
Reede, 29 märts 2024
SisuturundusStend ja selle kasutamine visuaalses turunduses

Stend ja selle kasutamine visuaalses turunduses

Sisuturundus

Tänapäeval on igas argipäevas rohkelt infot ja valikuvõimalusi. Tarbija jaoks on maailm kirju ja kiire. See väljendub ka turunduses ja viisides, kuidas tarbija tähelepanu köita. Ettevõtte poolt on tähtsal kohal kuluefektiivsus ja tõhusus, samuti reklaami esteetika. Üks võimalusi on visuaalne turundus.

Visuaalne turundus on keel, millel on mitmeid formaate. Tähelepanu võib tõmmata interaktiivne displei, plakatid või hoopiski reklaamstendid. Kõik need aitavad kaasa müügi edendamisele, kuid ajast olenemata on üheks eelistatud vahendiks just stend. Lihtsuses peitub võlu.

Mis on väljapanekute eesmärk?

Müügikohtade väljapanekud võivad olla väga eriilmelised ja mitmetes formaatides, kuid neid välja töötades tasub mõelda sellele, milliseid ülesandeid see üheaegselt täidab:

    • tutvustab uusi tooteid;
    • suurendab müügi mahtu;
    • äratab tähelepanu ja muudab brändi või toote atraktiivsemaks;
    • meelitab ligi uusi kliente ja suurendab püsiklientide arvu;
    • eristab toote või brändi konkurentidest;
    • suurendab kliendi teadlikkust konkreetsest brändist või tootest;
    • jagab infot.

Visuaalse turunduse viis sammast

Visuaalse turunduse eesmärk on kaupa müügikohas esitleda mõjuval, nähtaval ja tähelepanu püüdval moel. Väga levinud lahendus on stend, sest papp on mitmekülgne ja tugev materjal. Samuti on need lihtsalt ja kiirelt valmistatavad, üles seatavad ja hiljem 100% ümbertöötamisse suunatavad. Suur pluss on ka see, et stend seisab ise ja ei vaja lisatoetust.

Mida silmas pidada stendide loomisel?

1. Sihtrühm. Kellele on väljapanek suunatud? Sellest sõltuvad nii kujundus, kõrgus kui ka muud elemendid. Täiskasvanutele või lastele suunatud stendid nõuavad erinevat lähenemist. Parima tulemuse annab see, kui tunnete sihtrühma nagu oma käe viite sõrme.

2. Brändi või toote elemendid. Lisaks konkreetsele tootele on visuaalne turundus hea võimalus ka kaubamärgi reklaamimiseks. Seetõttu on oluline kujunduses kasutada brändiga seotud identiteeti – värvid, logo, tunnuslause.

3. Värvikombinatsioonid ja nende kasutamine. Inimestena paneme tähele seda, mis erineb taustast või ümbritsevast. Värvid ja nende kombinatsioonid on hea võimalus tähelepanu tõmbamiseks.

Värvide kasutamisel tasub kindlasti läbi mõelda ka see, kuidas stend müügikohas mõjub. Kas see eristub või hoopiski sulandub keskkonda? Samuti tasub tähelepanu pöörata valguslahendusele – et oleks piisav valgustus ja see, et valgus stendi värve ei moonutaks.

4. Disainilahendus. Reklaamstend on visuaalne element ja peamine sõnum peaks olema arusaadav ka sõnadeta. Esimene kontakt tekib vaid ühe pilguga. Miks mitte teha väljapanek auto või mõne muu eseme kujuga?

5. Toote paigutus. Väljapanek aitab tuua fookust konkreetsele tootele ja niiviisi tugevdada ka brändi. Lisaks põhitootele tasub kaaluda ka seotud toote lisamist. Näiteks hambapastad ja -harjad käivad koos. Üks aitab luua loogilist ja orgaanilist lisaväärtust teisele.

Ideest teostuseni

Ideid aitab ellu viia keskkonnasõbralikke reklaami- ja pakendilahendusi pakkuv Stora Enso Packaging, pikaaegse kogemusega biomajandust toetav ja arendav ettevõte, mis toetab sind igal sammul. Parim ja kvaliteetne lahendus sünnib koostöös kliendiga. Abikäsi ulatatakse nii disainilahenduste väljatöötamisel, kujundamisel kui ka valmistamisel.

Papist stendid ja alused valmivad kiirelt ning ooteaeg on vaid 1-2 nädalat. See annab võimaluse kohe reageerida, kui tuleb hea kampaania idee või toote esitlemise mõte. Stendi saab kiiresti seisma nii otseses kui ka ülekantud tähenduses!

Stora Enso Packaging eesmärk on pakkuda personaalseid ja nii firma kui ka keskkonna jaoks jätkusuutlikke lahendusi. Visuaalne turundus on tänapäevane suhtlemiskeel kaubamärgi ning toote ja kliendi vahel. Rohkem infot ettevõtte ja pakutavate teenuste kohta Stora Enso Packaging kodulehelt storaenso.com/et-ee.

Subscribe
Notify of
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
Vaata kõiki kommentaare