SisuturundusRail Balticu projektide hetkeseis Raplamaal

Rail Balticu projektide hetkeseis Raplamaal

Rail Baltic Estonia

2019. aastal alanud Rail Balticu projekteerimistรถรถd Rapla maakonnas lรตppevad tรคnaste plaanide kohaselt 2023. aasta jooksul. Soovime, et oleksite kursis projekteerimis- ja ehitustรถรถdega Rapla maakonnas ning ootame endiselt ka teie kรผsimusi ning tagasisidet.

Ehitustรถรถd Raplamaa rajatistel

Ehitustรถรถd Kohila vallas asuvatel Loone ja Urge รถkoduktidel, Kรผnka tee viaduktil ning Tagadi tee viaduktil kรคivad hoogsalt.

Tagadi tee viaduktile on rajatud uus Kohila – Kurtna tee muldkeha ning teostatud on enamik maaparandussรผsteemide รผmberehitusest. Hetkel on kรคsil viadukti kandekonstruktsiooni ja pealesรตitude muldkehade ehitus.

Urge รถkoduktil toimub รถkodukti kandekonstruktsiooni ja nรตlvade ehitus.

Lรคhiajal on lรตppemas Karuvatsa tee uue lรตigu ehitus, pรคrast seda suunatakse liiklus sellele. Samuti teostatakse endiselt maaparandussรผsteemi viimaseid ehitustรถid.

Kรผnka tee viaduktil teostatakse tekiplaadi ehitust ning jรคtkatakse tee muldkeha rajamisega.

Loone รถkoduktil toimub tugiseinte ehitus ning suuremahulised mullatรถรถd.

Kalevi รถkoduktil teostatakse kandekonstruktsiooni ning nรตlvade ehitustรถid.

Pรตhirรตhk on senini olnud ristuvate teede viaduktide projekteerimisel. Raudtee projekti osas on leitud sobivad tehnilised lahendused projekteeritava 1435 mm ja olemasoleva 1520 mm raudteetrassi lรตikumise osas. Hagudi raba lรคbivale lรตigule tรถรถtatakse vรคlja keskkonda sobivat muldkeha lahendust.

Pรคrnumaa tootmistehases jรคtkub endiselt Loone รถkodukti kaarelementide tootmine. รœhe elemendi kaal on ca 25 tonni ning kokku valmistatakse 54 elementi. Tรคnaseks on valminud 35 elementi.

Ehituses olevate rajatiste ehituse lรตpptรคhtaeg on planeeritud kรคesoleva aasta lรตpuks. Hetkel ollakse tรถรถdega graafikus ning usutakse, et objektid valmivad planeeritud ajaks.

Rail Balticu projekteerimise ja ehitamisega seotud kรผsimustes Rapla maakonnas vรตib รผhendust vรตtta: Rail Baltic Estonia rajatiste ja pรตhitrassi vanemprojektijuht Raplamaal – [email protected]

Kohalikud peatused

Lisaks sellele, et Rail Balticul pannakse valmimisel kรคima rahvusvaheline reisirongiliiklus, mahuvad raudteele ka regionaalrongid, mis hakkavad Rail Balticu opereerimisplaani kohaselt liikuma Tallinnast Riiani ning teevad Eesti piires 13 peatust โ€“ lisaks kohalikele peatustele ka Pรคrnu rahvusvahelises reisiterminalis.

Hetkel liiguvad kohalike peatuste tรถรถprotsessid plaanipรคraselt.

Kohalike peatuste projekteerimise ja ehitamisega seotud protsessidesse kaasatakse endiselt ka kohalikke kogukondi, mistรตttu on kรตigil, kes asjast huvitatud, vรตimalik kaasa rรครคkida projekteerimisega paralleelselt kulgeva detailplaneeringu menetluse ajal, mรคrgib kohalike peatuste projektijuht Rauno Lee.

Kohalike peatustega seotud kรผsimustes vรตib รผhendust vรตtta: – [email protected]

Rail Balticu teemaรตhtud

Aprilli lรตpus ja mai alguses kรคis Rail Baltic Estonia meeskond Rail Balticu teemaรตhtute sarjas kรผlas Kehtna, Rapla ja Kohila valla inimestel.

Tutvustasime raudteeprojekti ja rรครคkisime tรคpsemalt ka sellest, milliseid raudteega seotud ehitusi รผhes vรตi teises vallas juba ehitatakse vรตi lรคhiajal ette vรตetakse. Kรผsimusi oli omajagu ja arutelud valdavalt konstruktiivsed. Inimesi huvitasid mรผrateemad, kuhu tรคpselt รถkodukte ja viadukte ehitama hakatakse ning uuriti kohalike peatuste kohta.

Kohalike kogukondadega infovahetuse hoidmine on Rail Balticu jaoks oluline hoidmaks inimesi kursis projekti edenemisega, aga saamaks ka teada, millised on inimeste jaoks akuutsed murekohad.

Subscribe
Notify of
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
Vaata kรตiki kommentaare