3.3 C
Rapla
Neljapäev, 25 apr. 2024
SisuturundusKuidas aitab papist stend firmat reklaamida?

Kuidas aitab papist stend firmat reklaamida?

Reklaamstendid on lihtne ja tõhus viis oma ettevõtte toodete ja teenuste esitlemiseks nii kauplustes kui ka messidel-laatadel. Visuaalselt eristuv lahendus püüab ostjate pilku, aitab luua uusi kontakte ja suurendada bränditeadlikkust.

Papist stend omab mitmeid plusse:
• Soodne lahendus, mis ei nõua suuri investeeringuid.
• Kiirus ja lühike ooteaeg.
• Palju võimalusi. Disaini osas pole fantaasial piire ja ellu saab viia metsikumadki ideed.
• Lihtne liigutada ja üles seada. Stende on kerge kokku panna ja lahti võtta. Stend seisab ise püsti ja lisakinnitusi pole tarvis. Lahtivõetult on need piisavalt väikesed transpordiks tavaautoga.
• Vastupidavus. Stendidele saab paigaldada ka riiuleid, mille kanderaskus on kuni paarkümmend kilo. Ideaalne ajutiste müügipindade tekitamiseks.
• Jätkusuutlik lahendus. Papp on kergelt ümbertöödeldav.

Kuidas aitab stend firmat reklaamida?

Messidel ja laatadel osalemine aitab leida uusi kliente ja äripartnereid. Stend aitab mugavalt ja kutsuvalt eksponeerida toodet-teenust ning seda tutvustada. Millele tasub stendi luues mõelda?
• Mis on messi- või laadakülastuse eesmärk? Luua uusi kontakte, müüa võimalikult palju kaupa või tutvustada ettevõtet-kaubamärki? Erinevad messid-laadad aitavad täita erinevaid eesmärke ja seda tasub arvestada ka stendi luues. Milline kujundus aitab parimal moel kaasa eesmärgi saavutamisele?
• Ettevalmistus. Juba vanarahvas rääkis, et üheksa korda tuleb mõõta ja üks kord lõigata. See kehtib ka messiks-laadaks valmistudes. Stendi kujundus ja paigutus tasub mõttes mitu korda läbi mängida, et leida parim lahendus. Milliseid värve ja kui palju teksti kasutada? Millised tooted sellele paigutada? Lõppude lõpuks peab stend seisma teie ettevõtte eest ja tooma võimalikult palju kasu.
• Stendi kujundust ja funktsioone saab kohandada vastavalt eesmärkidele. Olgu selleks siis bränditeadlikkuse tõstmine, aktiivne müük või uute klientide või äripartnerite leidmine. Mis aitab saavutada üht, ei pruugi aidata kaasa teisele. Stendid on just selles osas head, et kuna need on soodsad, siis on võimalik luua erinevaid lahendusi erinevate olukordade jaoks.
• Panustage visuaalsusele. Teksti kasutamise puhul tasub meeles pidada, et vähem on rohkem. Messi- ja laadamelus tuleb oluline info edastada kiiresti. Parem on panustada äratuntavasse ja eristuvasse visuaali. Visuaalsed elemendid, erksad värvid ja ebatavalised vormid aitavad tõmmata tähelepanu ning silma paista.
• Teksti kasutades pöörake tähelepanu sellele, et see oleks lühike, konkreetne ja loetav ka kaugelt. Kaubamärgiga seotud reklaamlause on kindlasti omal kohal ja aitab tekitada seoseid toote ning teenusega.
• Pakkuge elamust. Reklaamstendid annavad võimaluse lisaks toote-teenuse tutvustamisele haarata mängu ka messikülastajad. Võimalused on piiramatud – stendile kinnitatud puuteekraaniga displei mängude mängimiseks, degusteerimislauad, auhinnavõistlused ja palju muud. Aktiivsed tegevused aitavad külastajal luua tugevama seose brändi ja selle toodete-teenuste vahel. Olgu selleks siis loosiratas või miks mitte korvpallirõngas. Milline tegevus sobib, sõltub ettevõttest ja selle toodetest. Nagu öeldakse – mõelge julgelt ja kastist välja.
• Looge messiboksis meeldiv atmosfäär. Eesmärk on peegeldada teie kaubamärki ja luua positiivne õhkkond. Lisaks stendile on võimalik siinkohal kasutada kõike alates valgustusest ja vaipadest, lõpetades mööbliga. Miks mitte luua lõõgastumisnurk mugavate kott-toolidega, kus saab laadida nutiseadmeid ja puhata messimelust? Kui klient on juba n-ö ruumis sees, on talle ka kergem oma toodet või teenust tutvustada.

Stora Enso Packaging on firma, millel on pikk ajalugu reklaammaterjalide ja pakendite valmistamisel. Reklaamstendide loomisel pakuvad nad täisteenust alustades kujundamisest ja lõpetades tootmisega. Rohkem infot leiab nende kodulehelt.

Subscribe
Notify of
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
Vaata kõiki kommentaare