Neljandal roheseminaril küsis liikuvusekspert Marek Rannala, kas me ei võiks neljarealiste maanteede asemel hoopis ühistranspordivõrgustiku uuendamisse panustada.
Liikuvusele pühendatud seminaril kõneles liikuvusekspert ja õppejõud Marek Rannala. Enda kohta ütles ta, et on teedeinsener, kes ei mõtle enam nagu teedeinsener. Ta on jõudnud arusaamisele, et senine mõtlemine ei vii edasi. Tema enda jaoks toimus pööre enam kui kümme aastat tagasi, kui ühe arhitekti ettekandest jäi kõlama mõte, et avaliku ruumi kvaliteet on tähtis. „See, mida mina olin teinud, tegelikult halvendab avalikku ruumi,” pidi ta tõdema.
Seminar möödus mõnusa arutelu lainel, kus esineja ja saalisviibijate arvamused ei paistnud alati samad olevat. Üheks kirgikütvaimaks küsimuseks sai, kas meil tegelikult on vaja neljarealisi maanteid. Tallinna-Rapla maantee neljarealiseks ehitamine on olnud kui unistus.