16.1 C
Rapla
Kolmapäev, 19 juuni 2024
SisuturundusKolmapäevad on kuldsest kuldsemad! Selveri vanusegrupi soodustus on soojalt vastu võetud

Kolmapäevad on kuldsest kuldsemad! Selveri vanusegrupi soodustus on soojalt vastu võetud

Sisuturundus

Selver alustas aprillikuust uue kampaaniaga – kuldne kolmapäev! Vanusegrupile 63+ suunatud kampaaniaga pakutakse täiendavat -10% soodustust kogu ostukorvilt. Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson räägib kampaaniast lähemalt.

Vanuserühm 63 ja vanemad on Selveri üks suurimaid, enam kui 135 000 püsikliendist koosnev kliendirühm. Andersoni sõnul kinnitab ostustatistika, et seda kliendisegmenti iseloomustab suurim huvi kampaaniate ja sooduspakkumiste vastu. “Vanema generatsiooni ostud on rohkem läbi mõeldud ja ratsionaalsemalt planeeritud. Kampaaniatoodeteni jõudmiseks ollakse valmis rohkem aega pühendama eesmärgiga kulutusi kontrolli all hoida. Igapäevase toidu hankimisel külastab vanem generatsioon suuremal arvul erinevaid ostukohti. Ostukanalina eelistatakse füüsilist kauplust ja rohkem traditsioonilist teenindajaga kassat,” selgitab Selveri äriarvestuse juht.

Esimesed kampaaniakuud on 63 ja vanemad kliendid väga hästi vastu võtnud. “Kolmapäevast on kujunenud nende jaoks nädala populaarseim külastuspäev. Selveri kaupluseid on aprilli ja mai kolmapäevadel külastanud 63+ vanusegrupist enam kui viiendiku võrra rohkem kliente,” kinnitab Anderson.

Kui piiluda ostukorvi, siis näeme, et kaalukauss on tugevalt värskete toidukaupade poolel. Kampaania päevade ostukorvist moodustavad üle 55% värsked toidukaubad. Nii on menukaks kaubaks erinevad puu- ja juurviljad, muidugi ka igapäevase ostukorvi tuumtooted – piimad, koored, kohukesed, leivad-saiad, juustud ja vorstid ning lisaks ka ajalehed, ajakirjad ja postkaardid. Samuti näeb ostukorvis rohkem tavahinnaga tooteid ja neid tooteid, milliseid vanusegrupi igapäevases ostukorvis pole, näiteks erinevad tooted Selveri liha- ja kalameistritelt ning pagaritelt.

Kuldse kolmapäeva kampaania väärib iseäranis avastamist, sest soodustust saab kogu ostukorvi lõppsummalt. See tähendab seda, et lisasoodustust saab ka juba erinevatelt hea hinnaga kampaaniapakkumistelt ja püsivalt hea tavahinnaga toodetelt. Sünnipäeva perioodil kehtib Partnerkaardiga erinevatele peolauatoodetele sünnipäevasoodustus 10%. See tähendab, et sünnipäeva ajal on kuldsel kolmapäeval sisuliselt võimalus uhke pidupäeva ostukorv saada 20% soodustusega.

Kuldse kolmapäeva kampaania kehtib kõikides Selveri kauplustes, Delice’i kauplustes ja Hiiumaa rändpoes. Kõikidele klientidele, kel vanust 63 aastat või enam, kehtib kolmapäeviti 10% lisasoodustus Partnerkaardiga tehtud ostu lõppsummalt. Soodustus ei laiene ainult ajalehtedele-ajakirjadele, tubakatoodetele ning infoletis kolmanda osapoole nimel vahendatavatele teenustele.

Kolmapäevad on ka tulemuste osas olnud kuldsed ning kampaania jätkub tähtajatult. Kuldsed kolmapäevad on tulnud selleks, et jääda!

Subscribe
Notify of
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
Vaata kõiki kommentaare