Reedel, 19. mรคrtsil astuti suur samm selles suunas, et Raplamaa spordiakadeemia saaks reaalsuseks, kui Raplamaa Omavalitsuste Liidu (ROL) tรคiskogu andis projektiga jรคtkamisele rohelise tule. Jรคrgmine samm on konkursi vรคljakuulutamine, et leida sobiv inimene akadeemiat vedama.
ROL-i tรคiskogu istungil oli รตhkkond Raplamaa spordiakadeemia loomise suhtes toetav. ROL-i esimees Heiki Hepner avaldas lootust, et sellest saab Eesti mรตistes รผks veduritest, mis hakkab kรคsitlema spordi innovatsiooni. Esialgu oli plaanis reedesel tรคiskogu istungil lรคbi viia Civitta AS-i koostatud lรตpparuande esimene lugemine. Kehtna valla arendusjuhi Varri Vรคli ettepanekul kiideti see kohe heaks ning otsustati akadeemia loomisega edasi minna.
Spordiakadeemia plaanitakse moodustada Raplamaa spordiliidu juures tegutseva รผksusena. Selleks luuakse spordiliidu juurde lisatรถรถkoht akadeemia koordinaatorile, mida toetavad kohalikud omavalitsused. Omavalitsuste liidu tรคiskogu otsusega tehti ROL-i juhatusele รผlesandeks kuulutada vรคlja konkurss, et leida sobiv inimene spordiakadeemiat vedama. ROL-i arendusjuht Tavo Kikas รผtles, et sellist inimest praegu veel silmapiiril ei ole. รhe vรตimaliku variandina tรตi ta vรคlja, et see inimene vรตiks olla isegi vรคljastpoolt Raplamaad ja saaks seelรคbi heita siinsele spordielule vรคrske pilgu. Praeguste plaanide jรคrgi hakkab uus koordinaator tรถรถle selle aasta 1. juulil.
Lรตpparuande kohaselt peaks spordiakadeemia vรตtma eelkรตige koordineeriva rolli ning looma sportlasi toetava sรผsteemi, mis vรตtab arvesse nii taristut, ressursse kui ka ajalisi vรตimalusi. Samuti on seal รถeldud: โSpordiakadeemia peaks vรตtma kandva rolli erinevate osapoolte vahelise kommunikatsiooni korraldamises ning edendamises, kaasates nii kohalikke omavalitsusi, spordiklubisid, haridusasutusi kui ka lapsevanemaid.โ Maikuus on plaanis korraldada spordiakadeemia lรตpuseminar. Tavo Kikas sรตnas, et kuigi ROL-i tรคiskogult saadud heakskiit on suur samm edasi, seisab suur vaevanรคgemine toimiva akadeemia loomiseks alles ees.




