UudisedRapla perearstikeskuse telefonid helisevad lakkamatult

Rapla perearstikeskuse telefonid helisevad lakkamatult

โ€žPean iga kord vรคhemalt 4-5 korda numbri uuesti valima, et kuulata ootemuusikat,โ€ rรครคgib รผks helistaja. โ€žOlen saanud mitu robotkรตnet, kus mind kutsutakse vaktsineerima, aga iga kord, kui perearstikeskuse numbri valin, palutakse mul oodata,โ€ jagab kogemust teine helistaja.

Mitmed inimesed on pรถรถrdunud Raplamaa Sรตnumite poole ja kurtnud, et Rapla perearstikeskuse liinile pรครคsemine on รครคretult keeruline. Perearstikeskuse juhataja kinnitab, et kรตnesid on palju.

Eakas inimene, keda kutsutakse roboti abil end vaktsineerimisele registreerima, on iseรคranis nรถrdinud, kuna iga kord, kui tal ei รตnnestu liinile pรครคseda, helistab mรตne aja pรคrast uuesti robot. Samal ajal ollakse aga mures, et kรผllap on veel teisigi eakaid, kellel on raske pikalt telefonitoru kรตrva รครคres hoida ja ootemuusikat kuulata, vรตi ei ole kannatust, et telefoninumbrit aina uuesti valida, kuid vaktsineerimisele sooviks siiski end kirja panna.

Reklaam:

Rapla perearstikeskuse juhataja Kadri Luga kinnitab, et perearstikeskuses vastatakse telefonidele igal tรถรถpรคeval kell 8-18. โ€žEnamik helistajaid proovib รผhendust saada ennelรตunasel ajal, pรคrastlรตunal on helistajaid vรคhem,โ€ รผtleb ta. Juhataja soovitabki inimestel number valida just pigem pรคrastlรตunal.

Rapla perearstikeskuse perearst Andres Lasn lisab, et helistamise tipptunnid on esmaspรคevad, tรถรถpรคeva hommikud ning liinile pรครคseb peaaegu kohe just tipptunni vรคlistel aegadel. โ€žMรตnikord nรคeme oma kรตnestatistikast, et inimene on kรผll helistanud, aga tegelikult pole kannatanud isegi 10 sekundit oodata,โ€ toob ta vรคlja.

โ€žKรตik Rapla perearstikeskuses tรถรถtavad inimesed annavad iga pรคev endast parima ning juba aasta kestnud pandeemia tingimustes rohkem kui maksimumi, et รคra kuulata patsientide mured ning leida lahendused meie poole pรถรถrdunud inimeste probleemidele. Meie keskuses vastab telefonidele maksimaalne arv tรถรถtajaid,โ€ selgitab Luga.

Perearstikeskuse juhataja meenutab, et meditsiinisรผsteem on praegustes pandeemia tingimustes รผle koormatud ning รผle aasta on ka Rapla perearstikeskus tรถรถtanud eritingimustes, suure koormuse ja pinge all. โ€žTelefonipรถรถrdumiste arv meie keskusesse on tรตusnud oluliselt alates mรคrtsist 2020,โ€ tรตdeb Luga. Viimase poole aasta jooksul on kรตnede koormus sisuliselt kahekordistunud.

Reklaam:

Selleks, et jรตuda vรตimalikult paljude inimesteni, on kasutusele vรตetud robotkรตned ning SMS-ide saatmine. Need vรตivad kรผll natukene vรตรตrad tunduda, kuid on perearstikeskuse tรถรถd arstide sรตnul oluliselt lihtsustanud ja tegelikult oluliselt kiiremini lasknud vaktsiini inimesteni toimetada.

Kui aga perearstikeskusest ei ole mรตne eaka inimesega vaktsineerimise osas mitte keegi รผhendust vรตtnud, tuleks Luga sรตnul saata e-kiri oma kontaktandmetega vรตi helistada perearstikeskusesse pรคrastlรตunasel ajal. โ€žVรตimalik, et meil olevad kontaktandmed on vananenud,โ€ toob ta vรคlja. โ€žNagu kรตik inimesed, ootame ka meie, et vรตimalikult kiiresti taastuks nn koroonaeelne olukord ning saaksime rahulikumas tempos oma tรถรถd teha,โ€ รผtleb Luga.

0 Kommentaari
Inline Feedbacks
Vaata kรตiki kommentaare