Sisuturundus
Tรคnapรคeval on igas argipรคevas rohkelt infot ja valikuvรตimalusi. Tarbija jaoks on maailm kirju ja kiire. See vรคljendub ka turunduses ja viisides, kuidas tarbija tรคhelepanu kรถita. Ettevรตtte poolt on tรคhtsal kohal kuluefektiivsus ja tรตhusus, samuti reklaami esteetika. รks vรตimalusi on visuaalne turundus.
Visuaalne turundus on keel, millel on mitmeid formaate. Tรคhelepanu vรตib tรตmmata interaktiivne displei, plakatid vรตi hoopiski reklaamstendid. Kรตik need aitavad kaasa mรผรผgi edendamisele, kuid ajast olenemata on รผheks eelistatud vahendiks just stend. Lihtsuses peitub vรตlu.
Mis on vรคljapanekute eesmรคrk?
Mรผรผgikohtade vรคljapanekud vรตivad olla vรคga eriilmelised ja mitmetes formaatides, kuid neid vรคlja tรถรถtades tasub mรตelda sellele, milliseid รผlesandeid see รผheaegselt tรคidab:
-
- tutvustab uusi tooteid;
-
- suurendab mรผรผgi mahtu;
-
- รคratab tรคhelepanu ja muudab brรคndi vรตi toote atraktiivsemaks;
-
- meelitab ligi uusi kliente ja suurendab pรผsiklientide arvu;
-
- eristab toote vรตi brรคndi konkurentidest;
-
- suurendab kliendi teadlikkust konkreetsest brรคndist vรตi tootest;
-
- jagab infot.
Visuaalse turunduse viis sammast
Visuaalse turunduse eesmรคrk on kaupa mรผรผgikohas esitleda mรตjuval, nรคhtaval ja tรคhelepanu pรผรผdval moel. Vรคga levinud lahendus on stend, sest papp on mitmekรผlgne ja tugev materjal. Samuti on need lihtsalt ja kiirelt valmistatavad, รผles seatavad ja hiljem 100% รผmbertรถรถtamisse suunatavad. Suur pluss on ka see, et stend seisab ise ja ei vaja lisatoetust.
Mida silmas pidada stendide loomisel?
1. Sihtrรผhm. Kellele on vรคljapanek suunatud? Sellest sรตltuvad nii kujundus, kรตrgus kui ka muud elemendid. Tรคiskasvanutele vรตi lastele suunatud stendid nรตuavad erinevat lรคhenemist. Parima tulemuse annab see, kui tunnete sihtrรผhma nagu oma kรคe viite sรตrme.
2. Brรคndi vรตi toote elemendid. Lisaks konkreetsele tootele on visuaalne turundus hea vรตimalus ka kaubamรคrgi reklaamimiseks. Seetรตttu on oluline kujunduses kasutada brรคndiga seotud identiteeti โ vรคrvid, logo, tunnuslause.
3. Vรคrvikombinatsioonid ja nende kasutamine. Inimestena paneme tรคhele seda, mis erineb taustast vรตi รผmbritsevast. Vรคrvid ja nende kombinatsioonid on hea vรตimalus tรคhelepanu tรตmbamiseks.
Vรคrvide kasutamisel tasub kindlasti lรคbi mรตelda ka see, kuidas stend mรผรผgikohas mรตjub. Kas see eristub vรตi hoopiski sulandub keskkonda? Samuti tasub tรคhelepanu pรถรถrata valguslahendusele โ et oleks piisav valgustus ja see, et valgus stendi vรคrve ei moonutaks.
4. Disainilahendus. Reklaamstend on visuaalne element ja peamine sรตnum peaks olema arusaadav ka sรตnadeta. Esimene kontakt tekib vaid รผhe pilguga. Miks mitte teha vรคljapanek auto vรตi mรตne muu eseme kujuga?
5. Toote paigutus. Vรคljapanek aitab tuua fookust konkreetsele tootele ja niiviisi tugevdada ka brรคndi. Lisaks pรตhitootele tasub kaaluda ka seotud toote lisamist. Nรคiteks hambapastad ja -harjad kรคivad koos. รks aitab luua loogilist ja orgaanilist lisavรครคrtust teisele.
Ideest teostuseni
Ideid aitab ellu viia keskkonnasรตbralikke reklaami- ja pakendilahendusi pakkuv Stora Enso Packaging, pikaaegse kogemusega biomajandust toetav ja arendav ettevรตte, mis toetab sind igal sammul. Parim ja kvaliteetne lahendus sรผnnib koostรถรถs kliendiga. Abikรคsi ulatatakse nii disainilahenduste vรคljatรถรถtamisel, kujundamisel kui ka valmistamisel.
Papist stendid ja alused valmivad kiirelt ning ooteaeg on vaid 1-2 nรคdalat. See annab vรตimaluse kohe reageerida, kui tuleb hea kampaania idee vรตi toote esitlemise mรตte. Stendi saab kiiresti seisma nii otseses kui ka รผlekantud tรคhenduses!
Stora Enso Packaging eesmรคrk on pakkuda personaalseid ja nii firma kui ka keskkonna jaoks jรคtkusuutlikke lahendusi. Visuaalne turundus on tรคnapรคevane suhtlemiskeel kaubamรคrgi ning toote ja kliendi vahel. Rohkem infot ettevรตtte ja pakutavate teenuste kohta Stora Enso Packaging kodulehelt storaenso.com/et-ee.




